تبیان، دستیار زندگی
برانكو ایوانكوویچ: امیدوارم جو زیبای فوتبال در هنگام تمرینات تیم ملی ادامه داشته باشد البسه و تجهیزات تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی طی مراسمی معرفی شد. در این مراسم كه صبح یکشنبه در هتل سیمرغ تهران و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیراهن جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد

برانكو ایوانكوویچ:
امیدوارم جو زیبای فوتبال در هنگام تمرینات تیم ملی ادامه داشته باشد


البسه و تجهیزات تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی طی مراسمی معرفی شد.

در این مراسم كه صبح یکشنبه در هتل سیمرغ تهران و با حضور محمدرضا پهلوان، دبیر فدراسیون فوتبال، كادر فنی تیم ملی و تنی چند از بازیكنان تیم ملی برگزار شد، پیراهن جدید تیم ملی ایران معرفی شد.

پهلوان دبیر فدراسیون فوتبال گفت: از میان اسپانسرهای مطرح و مورد تایید فیفا، فدراسیون فوتبال با بررسی‌های همه جانبه شركت پوما را به دلیل قدمت و شرایط ویژه‌اش انتخاب كرد. این شركت از روزی كه قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال ایران منعقد كرد، فعالیت‌های گسترده‌اش را آغاز كرده است.

وی افزود:‌ در فوتبال امروز نقش تجهیزات و وسایل ورزشی كه دارای استانداردهای جهانی هستند، در نتیجه‌گیری تیم‌ها بسیار اهمیت دارد. تكنولوژی پیشرفته در شركت‌های تولید تجهیزات ورزشی معتبر دنیا موجب شده كه ورزشكاران بتوانند عملكرد بهتری داشته باشند.

وی ابراز امیدواری كرد كه پیراهن‌های جدید برای تیم ملی ایران در جام‌جهانی خوش یمن باشد.

در ادامه محمد خلیل‌پور مدیر شركت ایران اسپورت نماینده‌ی انحصاری پوما گفت: پوما در جام جهانی از دوازده كشور حمایت می‌كند و از این كه در جام‌جهانی حامی تیم ملی ایران خواهد بود، مفتخر است.

وی بر حمایت از تیم ملی در شرایط فعلی تاكید كرد و گفت: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم كرد تا مدیران فدراسیون فوتبال ایران و كادر فنی تیم ملی بتوانند به راحتی امكانات لازم را برای نتیجه‌گیری این تیم در جام جهانی فراهم كنند.

خلیل‌پور درباره‌ی پیراهن تیم ملی گفت: پیراهن نخست تیم ملی سراسر سفید با رگه‌های قرمز در پشت شانه و پیراهن دوم سراسر قرمز به همراه نواری سبز در پشت آن خواهد بود.

پس از آن، پیراهن جدید تیم ملی معرفی شد، سپس آنگاه رسانه‌های گروهی پرسش‌های خود را از سرمربی تیم ملی و مسوولان ذیربط مطرح كردند.

برانكو درباره‌ی وضعیت تیم ملی گفت: امیدوارم چنین جو زیبایی كه در فوتبال ایران به وجود آمده ، كنار تمرینات تیم ملی نیز ادامه پیدا كند. تیم ملی ایران ظرف چهار سال گذشته، موفقیت‌های بسیاری را كسب كرده است و بازیكنان ما نشان داده‌اند كه صاحب كیفیتی هستند كه می‌توانند با تیم‌های معتبر جهان شانه به شانه حركت كنند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ی قبلی خود، یك سال و نیم پیش به بازیكنان اعلام كرده بودیم كه صعود به جام جهانی قطعی است و باید در جام جهانی حریفی قدرتمند برای دیگر تیم‌ها باشیم. ما می‌توانیم با ایثار به دور دوم صعود كنیم و در بازیكنان ما این چنین ایثاری وجود دارد.

خلیل‌پور نیز در پاسخ به سوالی درباره‌ی قانون كپی رایت در ایران گفت: شركت اصلی تاكید دارد كه قانون كپی رایت در ایران رعایت شود و همچنین با توجه به اعلام وزارت بازرگانی مدارك لازم را به این وزارتخانه تقدیم كرده‌ایم تا مجوز انحصاری واردات به شركت داده شود. همچنین وكلای شركت پوما موظفند به مجرد این كه لباس‌هایی با آرم این شركت به صورت غیر قانونی زده شود، این مساله را پیگیری كنند.

خبرنگار روزنامه‌ی پروفیل اتریش درباره‌ی احتمال حضور رئیس جمهور در جام جهانی از پهلوان پرسید كه دبیر فدراسیون فوتبال پاسخ گفت: همان طور كه رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی قبلی خود اعلام كرده بود، رئیس جمهور كشورمان از ابتدا حمایت خودش را از تیم ملی اعلام كرد و حتی در تمرینات تیم ملی حضور پیدا كرد و به صورتی نمادین با بازیكنان به تمرین پرداخت؛ این نشان می‌دهد كه دكتر احمدی‌نژاد تا چه میزان به فوتبال ملی علاقه دارند. همچنین با توجه به اهمیت مسابقات جام‌جهانی فوتبال ستادی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشكیل شده است. رییس جمهور ایران مانند تمامی مقامات سیاسی جهان به تیم ملی فوتبال كشورشان علاقه دارند؛ اما، برنامه‌ی خاصی برای حضور ایشان به همراه تیم ملی در جام جهانی تدارك دیده نشده است.