تبیان، دستیار زندگی
گروه روایت فتح با همکاری فرهنگسرای پایداری و مجتمع فرهنگی هنری اسوه، نمایش و بررسی آثار منتخب شهید آوینی را برگزار می کند. نمایش و بررسی آثار منتخب شهید آوینی، با عنوان "روایت مستند" در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ، پنجم و ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایش و بررسی آثار منتخب شهید آوینی در مجتمع اسوه


گروه روایت فتح با همکاری فرهنگسرای پایداری و مجتمع فرهنگی هنری اسوه، نمایش و بررسی آثار منتخب شهید آوینی را برگزار می کند.

نمایش و بررسی آثار منتخب شهید آوینی، با عنوان "روایت مستند" در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ، پنجم و ششم ، اردیبهشت ماه 1385 در مجتمع فرهنگی هنری اسوه واقع درخیابان انقلاب نبش بهار جنوبی برگزار می شود.

نمایش فیلم ها از ساعت 16 الی 19 خواهد بود و گفتگو در باره فیلم ها از ساعت 15/19 الی 30/20 صورت می گیرد. فیلم ها تلخیص شده و زمان هر کدام 20 دقیقه می باشد.

فیلم های روز اول : خان گزیده ها، حقیقت ( قسمت اول ودوم )، هفت قصه از بلوچستان حقیقت ( قسمت یازدهم)، با تیپ المهدی در محور راس البیشه، شب عاشورایی، پاتک روز چهارم، پیام بسیجی، و دلباخته می باشند.

فیلم های روز دوم: رزق حلال، چه کسی ازجنگ خسته شده است، پیران توپخانه، پل حاج اسدالله، حلبچه در آتش، دسته ایمان، با من سخن بگو دو کوهه، سراب، و شهری در آسمان خواهند بود.

لینک ها:

گزارش تصویری مراسم بزرگداشت شهید سید مرتضی آوینی

مراسم بزرگداشت شهید سید مرتضی آوینی

آلبوم تصاویر شهید آوینی

گفتگویی با همسر شهید سید مرتضی آوینی

دوكوهه السلام ای خانه عشق