تبیان، دستیار زندگی
«العین» سرمایه گذاری وسیعی با هدف کسب جام قهرمانی باشگاههای آسیا انجام داده است . «العین امارات» یکی از تیم های حاضر در گروهC رقابتهای سوپر جام باشگاههای آسیا است که با تیم های استقلال، نماینده کشورمان، الهلال عربستان و الس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آشنایی با حریفان استقلال در گروه C جام باشگاههای آسیا

«العین» سرمایه گذاری وسیعی با هدف کسب جام قهرمانی باشگاههای آسیا انجام داده است.

«العین امارات» یکی از تیم های حاضر در گروهC رقابتهای سوپر جام باشگاههای آسیا است که با تیم های استقلال، نماینده کشورمان، الهلال عربستان و السد قطر هم گروه است.

« العین» در سالهای 2- 2001، 2000- 1999، 1998- 1997، 1993- 1992، 1984-1980،1983- 1981، 1977- 1976 عنوان قهرمانی مسابقات باشگاه های امارات را به دست آورد، علاوه براین دررقابت های جام ریاست جمهوری نیز، طی سالهای :1999 و 2001 رتبه نخست را کسب کرد، ضمن اینکه مقام قهرمانی رقابت های سوپر لیگ امارات را درسال 95 از آن خود کرد.

العین درمسابقات سال 1999- 1998 باشگاه های آسیا به مرحله نیمه نهایی راه یافت و امسال نیز جز تیم های حاضر در مرحله دوم مسابقات می باشد.

حضور« برنومتسو» سرمربی موفق سابق تیم ملی سنگال و «سعید خرازی» هافبک مراکشی این تیم، باعث شده است تا العین جاه طلبی خود را در گروهC این رقابت ها به معرض نمایش بگذارد. در این راستا مدیریت این باشگاه، سرمایه گذاری وسیعی، با هدف کسب جام قهرمانی جام برتر باشگاه های آسیا و رضایت هواداران خود انجام داده است ضمن اینکه موفقیت های تیم در مسابقات باشگاهی امارات نیز ادامه دارد.

این باشگاه در نظر دارد در رقابت های قاره ای خود همانند مسابقات داخلی، موفقیت های خود را تداوم بخشد. علاوه بر عنوان قهرمانی آنان در مسابقات جام خلیج 2001 که بهترین نمایش آنان در مسابقات سال 1999-1998 باشگاه های آسیا بود، در مرحله پلی- آف بازیها، تیم دالیان را با نتیجه 3-2 مغلوب کردند.

بسیاری از بازیکنان آن زمان، به اضافه بازیکنان ملی پوش همچون « سوبیت خطیر» ، « قریب حارب» و « سلطان راشد» در ترکیب این تیم حضور دارند. « محمد عمر» مهاجم خط حمله العین نیز یکی دیگر از اعضای کلیدی این تیم محسوب می شود.

این بازیکن شروع خیره کننده ای در فصل مسابقات 3-2002 داشته و 8 گل در رده مسابقه به ثمر رسانده است، ضمن اینکه در کسب پیروزی یک – صفر العین در بازی دوستانه ای برابر یوونتوس بازی خاطره انگیزی از خود برجای گذاشت.

« برنومتسو» سرمربی کنونی العین، با هدایت تیم فوتبال سنگال در مسابقات جام جهانی 2002 به شهرتی بین المللی دست یافت، ضمن اینکه تا قبل از این مسابقات وی در چند تیم سطح پایین فرانسه مشغول به کار بود. مسابقه به یاد ماندنی این تیم در افتتاحیه مسابقات فوتبال جام جهانی 2002، با شکست بهت آور فرانسه در این مسابقه همراه بود و باعث شد تا این مربی مورد نظر بسیاری از تیم های ملی جهان قرار گیرد. سرانجام العین ، در جدالی همه جانبه برابر کره، عربستان سعودی و چین، توانست این مربی فرانسوی را در اختیار بگیرد.