تبیان، دستیار زندگی
مشكل را یافته‌ایم؛ بعد از جام حذفی حل می‌شود رهبری‌فرد به این داستان خاتمه دهد مدیرعامل باشگاه پیروزی (پرسپولیس) از نشست روز گذشته با آری هان خبر داد كه در آن كلیه‌ی مسائل فصل آینده‌ی تیم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. محم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری‌فرد: مبعلی را پرسپولیسی بدانید؛ دایی را برای بازی نمی‌خواهیم!

مشكل را یافته‌ایم؛ بعد از جام حذفی حل می‌شود
رهبری‌فرد به این داستان خاتمه دهد


مدیرعامل باشگاه پیروزی (پرسپولیس) از نشست روز گذشته با آری هان خبر داد كه در آن كلیه‌ی مسائل فصل آینده‌ی تیم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

محمد حسن انصاری‌فرد در ادامه خاطر نشان كرد: با آری‌هان در خصوص مسائل مختلف تیم صحبت كردیم. در خصوص بازی سپاهان، جام حذفی و عملكرد بازیكنان بحث‌های زیادی شد. مسائلی مطرح شد كه در چند هفته‌ی اخیر دامن‌گیر تیم شده است و ما را از دستیابی به نتیجه محروم كرده است.

وی افزود: آری‌هان نظرات فنی خود را به باشگاه اعلام كرد، بازیكنان جدیدی كه مد نظرش بودند معرفی شدند. آری هان 7 الی 8 بازیكن را پسندیده بود و باشگاه نیز 5 بازیكن را مد نظر داشت كه در نهایت قرار شد بهترین‌ها كه لیست آنها نهایی شد برای فصل آینده به خدمت گرفته شوند.

انصاری‌فرد تاكید كرد: سطح كیفی تیم در بازی‌های اخیر چندان ایده‌آل نبوده است. ما از این وضعیت نگران بودیم و قصد داریم هر طور شده مشكلات حل شود. به كلیه‌ی مسائلی كه باعث افت‌ تیم شده است پی برده‌ایم اما تا بعد از جام حذفی صبر می‌كنیم و سپس برای تمام این مشكلات راهكارهای مورد نظر را اجرا خواهیم كرد.

وی افزود: آری هان هم نسبت به وضعیت موجود برای حضور قوی در جام حذفی ابراز نگرانی كرد. امیدواریم با این شرایط بتوانیم هواداران را با كسب قهرمانی جام حذفی شادمان كنیم.

مدیرعامل باشگاه پیروزی هم چنین در خصوص اتفاقات اخیر میان بهروز رهبری‌فرد و افشین پیروانی به خبرنگار ایسنا گفت: مشكلی وجود ندارد اما با رهبری‌فرد صحبت خواهیم كرد تا به این داستان خاتمه دهد. نمی‌خواهیم بیشتر از این وارد حاشیه‌ شویم.

وی در خصوص برنامه‌های باشگاه برای كادر فنی تیم فوتبال پیروزی نیز تاكید كرد: فعلا مشكلی با استیلی نداریم، پس از جام حذفی با نظر آری هان در خصوص كادر فنی تصمیم خواهیم گرفت.

انصاری فرد همچنین در خصوص علی دایی به ایسنا گفت: بحث كنونی باشگاه برای علی دایی بازگشت وی در قالب بازیكن آینده‌ی پرسپولیس نیست. دایی بزرگ پرسپولیس است و ما نیز معتقدیم باشگاه خانه‌ی تمام پرسپولیسی‌ها است. در، باشگاه پیروزی به روی دایی باز خواهد بود.

انصاری فرد با تاكید بر اینكه كادر فنی را آری هان انتخاب خواهد كرد در خصوص احتمال پیوستن علی دایی به كادر فنی پرسپولیس نیز همه چیز را موكول به نظر آری هان كرد.

وی تاكید كرد: تا كنون برای جذب بازیكنان مورد نظر پیشرفت‌هایی داشته‌ایم. مذاكرات با ایمان مبعلی و مدیر برنامه‌هایش موفقیت‌آمیز بوده است، او را پرسپولیسی بدانید.

انصاری‌فرد افزود: پرسپولیس در تیر ماه سال جاری با مبعلی قرارداد رسمی امضا خواهد كرد.

وی در پایان در خصوص ترانسفر بازیكنان پیروزی به ایسنا گفت: تاكنون هیچ برنامه‌ای برای كنار گذاشتن بازیكنان كنونی نداشته‌ایم، برخی از بازیكنان پیشنهاداتی از لیگ‌های اروپایی و عربی دارند كه به موقع بررسی و اقدام خواهد شد.