تبیان، دستیار زندگی
حسین رضازاده به سه مدال طلا دست یافت در آخرین روز از هفتمین دوره‌ی مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان باشگاه‌های آسیا حسین رضازاده قوی‌ترین مرد جهان به سه مدال طلا دست یافت. در آخرین روز این رقابت‌ها و در وزن 105+ كیلوگرم حسین ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های آسیا

حسین رضازاده به سه مدال طلا دست یافت


در آخرین روز از هفتمین دوره‌ی مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان باشگاه‌های آسیا حسین رضازاده قوی‌ترین مرد جهان به سه مدال طلا دست یافت.

در آخرین روز این رقابت‌ها و در وزن 105+ كیلوگرم حسین رضازاده دارنده‌ی دو مدال طلای المپیك و سه عنوان قهرمانی جهان از تیم نفت و گاز مسجد سلیمان با بالای سر بردن وزنه‌های 195 و 240 كیلوگرم در حركات یك ضرب و دو ضرب ، در مجموع با ركورد 435 كیلوگرم عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

خلیل اف از ازبكستان با ركورد مجموع 410 كیلوگرم دوم شد و ماكسی میانوف دیگر وزنه‌بردار كشور ازبكستان با ركورد مجموع 380 كیلوگرم عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در این رقابت دیگر وزنه‌برداران كشورمان از جمله جواد گوهری‌زاده و علی قره‌داغی به ترتیب با ركوردهای 360 و 312 كیلوگرم مكان‌های چهارم و ششم را به خود اختصاص دادند.

همچنین پیش از این رقابت نیز مسابقه‌ی وزنه‌برداران در دسته‌ی 105 كیلوگرم برگزار شد و طی آن نواب نصیر شلال از تیم نفت اهواز در حركت یك ضرب با بالای سر بردن وزنه‌ی 145 كیلوگرم به مدال برنز رسید. وی در مجموع با ركورد 330 كیلوگرم چهارم شد. در این رقابت وزنه‌برداران كشورهای قزاقستان، عراق و ازبكستان بر سكوهای نخست قرار گرفتند.