تبیان، دستیار زندگی
مرکز آموزش و تربیت مربی برگزاری کارگاههای طرح دانش افزائی مربیان و ورزشکاران سراسر کشور "احتمال میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی فوتسال 2004 قوت گرفت" به دنبال آخرین بررسیهای فیفا، رقابت های کشورهای ایران و چین تا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احتمال میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی فوتسال 2004 قوت گرفت

تیم ملی فوتسال ایران شایسته تقدیر

به دنبال آخرین بررسیهای فیفا، رقابت های کشورهای ایران و چین تایپه(تایوان) برای کسب میزبانی مسابقات فوتسال جام جهانی 2004 همچنان ادامه دارد. به گزارش ایسنا، فیفا به دنبال بررسی درخواستهای میزبانی مسابقات فوتسال جام جهانی 2004 بر روی دو کشور ایران و چین تایپه نظر مساعدی دارد، که در این میان به احتمال 90 درصد این میزبانی به جمهوری اسلامی ایران تعلق خواهد گرفت. عباس ترابیان، مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: طی تماسی که شب گذشته با رئیس کمیته فوتسال فیفا داشتم، اعلام شد که کشور ایران از میان کاندیداها، شرایط مساعدی را نسبت به کسب میزبانی مسابقات فوتسال در سال 2004 دارا می باشد ، که بر این اساس به احتمال زیاد این میزبانی به ایران تعلق خواهد گرفت. وی تصریح کرد: اگر چنان چه این میزبانی قطعی شود، باید در جهت آماده سازی سالن های ورزشی برای بازدید هیات نظارت فیفا و جذب اسپانسرهای قوی جهت بهتر برگزار شدن این رقابتها نهایت تلاش به کار گرفته شود. ترابیان در پایان امکانات و شرایط فوتسال ایران را برای برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال مناسب و کافی خواند.


" کاظمی: جایزه من هدیه به دهداری "

فرهاد کاظمی که از سوی مسؤولان برگزاری جشن برترین های ورزش ایران در سال 81 به عنوان بهترین مربی سال برگزیده شد، جایزه 6 میلیون تومانی خود را به خانواده مرحوم پرویز دهداری هدیه کرد.

سرمربی سپاهان دراین باره گفت: مربیان تیمهای جوانان و نوجوانان بسکتبال ایران و کشتی و جودوازمن شایسته تر بودند، اما حال که این عنوان به من تعلق گرفت، من هم جایزه خود را به مرحوم دهداری که یکی از مربیان شایسته فوتبال ایران بوده، هدیه می کنم.


برگزاری کارگاههای طرح دانش افزائی مربیان و ورزشکاران سراسر کشور

ویژه مربیان دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کشتی

کلا س های طرح دانش افزائی مربیان و ورزشکاران ویژه مربیان دانشگاه آزاد اسلامی و مربیان فدراسیون کشتی از روز شنبه مورخ 10/12/81 در حوزه معاونت فرهنگی و آموزشی برگزار گردید. این دوره های 3 روزه که توسط مرکز آموزش و تربیت مربی سازمان تربیت بدنی برگزار می شود ، و تا روز سه شنبه مورخ 14/12/81 ادامه خواهد یافت ، با شرکت 27 نفر از مربیان دانشگاه آزاد اسلامی و 20 نفر از مربیان فدراسیون کشتی مذکور همراه است.

لازم به ذکر است در این دوره آموزشی با تدریس کلیدهای آسیب شناسی ورزشی ، تغذیه ورزشی، روانشناسی ورزشی، منابع انرژی ، اصول مربیگری، طراحی تمرین و برگزاری کارگاه سنجش و اندازه گیری قابلیتهای جسمانی همراه است. مربیان مذکور در مجموع به مدت 32 ساعت تحت آموزشی ، علمی کاربردی قرار می گیرند. در پایان دوره فوق گواهی شرکت از سوی مرکز آموزش و تربیت مربی به شرکت کنندگان اهداء می گردد. شایان ذکر است دوره های طرح دانش افزائی از ابتدای سال 81 به صورت متناوب توسط مرکز آموزش برگزار شده است ، در راستای طرح باز آموزی مستمر مربیان و ورزشکاران سراسر کشور( که از سال 79 آغاز شده است) می باشد و اهدافی نظیر علمی نمودن ورزش، به روز نمودن دانش و اطلاعات مربیان، یکنواختی در امر آموزش مربیان، توانائی تجزیه و تحلیل علمی ورزشی و.. را دنبال می کند.

در خاتمه به اطلاع می رساند کلیه دوره های یاد شده ، در مجموعه ورزشی انقلاب ، حوزه معاونت فرهنگی و آموزشی سازمان تربیت بدنی و در مکان مرکز آموزش و تربیت مربی برگزار می شود.