تبیان، دستیار زندگی
قریب: قهرمانی تیم فوتبال استقلال با حماسه حضور تماشاگران تكمیل شد مدیرعامل باشگاه استقلال تهران پس از كسب عنوان قهرمانی پنجمی دوره لیگ برتر، گفت: فوتبال ایران هرگزحماسه حضور بیش از صدهزار تماشاگر تیم استقلال را به فراموشی نخ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در حاشیه دیدار استقلال تهران مقابل برق شیراز

قریب: قهرمانی تیم فوتبال استقلال با حماسه حضور تماشاگران تكمیل شد


مدیرعامل باشگاه استقلال تهران پس از كسب عنوان قهرمانی پنجمی دوره لیگ برتر، گفت: فوتبال ایران هرگزحماسه حضور بیش از صدهزار تماشاگر تیم استقلال را به فراموشی نخواهد سپرد.

محمدحسین قریب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:‌ تمام كارشناسان نیز مبهوت حضور پرشمار هواداران در ورزشگاه شدند. زیبایی حضور حماسی تماشاگران با قهرمانی تیم استقلال كامل شد.

قریب با بیان این مطلب كه استقلال در یك برنامه سه ساله كه از سال 81 اعلام شده بود، با قاطعیت عنوان قهرمانی را كسب كرد، افزود: بعد از كسب پیروزی مقابل شهید قندی تا 70 درصد به قهرمانی امیدوار بودم. پساز پیروزی در دیدار مقابل فولاد خوزستان، به قهرمانی در لیگ پنجم مطمئن شدم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران همكاری تیمی در تمام عوامل باشگاه اعم از هیئت مدیره، كادر فنی و بازیكنان را عامل اصلی موفقیت این تیم عنوان كرد و تصریح كرد: زیبایی فوتبال به همكاری تیمی در مجموعه عوامل است.

وی با اشاره به اینكه زحمات بازیكنان و كادر فنی تیم از سوی تماشاگران پاسخ داده شد، اظهار داشت: اصلی‌ترین برنامه تیم استقلال بعد از قهرمانی در لیگ برتر، حضور قدرتمند در جام حذفی است.

قریب تصریح كرد: با تصویب هیئت مدیره در حال تدوین برنامه‌ای اساسی برای رقابت‌های آسیایی هستیم.تیم فوتبال استقلال تهران با نتیجه 4 بر یك بر برق شیراز غلبه كرد تا به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

جشن قهرمانی لیگ برتر با آتش‌سوزی همراه شد

تعدادی از صندلی‌های جایگاه تماشاگران تیم فوتبال استقلال در جریان جشن قهرمانی این تیم به آتش كشیده شد.

پس از كسب عنوان قهرمانی از سوی تیم استقلال و در مراسم جشن قهرمانی این تیم در ورزشگاه آزادی، قسمتی از جایگاه تماشاگران در طبقه اول به آتش كشیده شد. البته این اتفاق تلفاتی در پی نداشت.

جام قهرمانی لیگ برتر از سوی محمد دادكان، رئیس فدراسیون فوتبال به محمود فكری، كاپیتان استقلال اهدا شد.تیم استقلال تهران با كسب 59 امتیاز به عنوان قهرمانی پنجمین دوره لیگ برتر دست یافت.

نورافشانی در ورزشگاه آزادی تهران

پس از آن كه تیم فوتبال استقلال تهران بر برق شیراز غلبه كرد و به قهرمانی پنجمین دوره لیگ برتر دست یافت، تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی شاهد اجرای مراسم نورافشانی بودند.

پس از پایان بازی، بازیكنان استقلال با پرچم‌هایی كه روزی آن نام حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) نقش بسته بود، دور زمین می دویدند و به ابراز احساسات هواداران پاسخ می دادند.

پس از این مرحله، بخش نورافشانی آغاز شد كه هیجان ویژه‌ای را بین تماشاگران ایجاد کرد. البته دود ناشی از اینجشن باعث شده بود تا فضای ورزشگاه آزادی را هاله‌ای از مه پر كند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز به شادی و برگزاری جشن ناشی از این قهرمانی می‌پردازند.البته پس از اجرای این مراسم، بازیكنان و كادر فنی تیم استقلال تهران نماز شكر را در زمین چمن ورزشگاه آزادی تهران به جا آوردند. در این هنگام، تماشاگران نیز سكوت كردند.

ركوردی تازه‌ در لیگ برتر

حضور نزدیك به صد و ده هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادیركورد تازه‌ای برای حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر فوتبال كشور به ثبت رسید.

در حالی كه كمتر از سی دقیقه تا آغاز دیدار تیم‌های استقلال تهران و برق شیراز باقی مانده بود بیش از صد و ده هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

تعداد زیاد تماشاگران سبب شده بود تا جمعی از علاقه مندان به صورت ایستاده و بر روی دیوار ورزشگاه و نورافكن‌ها مشغول تماشای بازی باشند.

چنین حجم استقبالی در طول رقابت‌های چند فصل اخیر لیگ برتر بی‌سابقه بوده به گونه‌ای كه این تعداد تماشاگر با داربی‌های تهران برابری می‌كند.