تبیان، دستیار زندگی
می‌گویم استقلال به حق واقعی خود رسید خستگی از تن‌مان درآمد سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از موفقیت این تیم در كسب عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: استقلال سرانجام به حق واقعی خود رسید. امیر قلعه‌نوعی اظهار كرد: بسیار خوشحالم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر قلعه‌نوعی:

قهرمانی را به هواداران تبریك می‌گویم
استقلال به حق واقعی خود رسید
خستگی از تن‌مان درآمد


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از موفقیت این تیم در كسب عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: استقلال سرانجام به حق واقعی خود رسید.

امیر قلعه‌نوعی اظهار كرد: بسیار خوشحالم كه خستگی را از تن تمامی كادر باشگاه، اعضای تیم و هواداران درآوردیم.

وی افزود: در نیمه‌ی نخست بازی شروع بدی داشتیم اما، در نهایت توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و دو گل به ثمر برسانیم. پس از آن دوباره تیم افت كرد و زمانی كه بازیكنان به رختكن آمدند با آنان صحبت كردم. در نیمه‌ی دوم تمام بازی در اختیار ما بود و توانستیم دو گل دیگر نیز به ثمر برسانیم و بسیاری از گل‌های دیگر را نیز نتوانستیم وارد دروازه‌ی حریف كنیم.

امیر قلعه‌نوعی تاكید كرد: این قهرمانی را به تمام هواداران استقلال تبریك می‌گویم.

درضمن سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: اكنون كه وعده خود را مبنی بر قهرمانی استقلال در لیگ برتر عملی كرده‌ام، از این تیم خواهم رفت.

امیر قلعه نوعی پس از كسب عنوان قهرمانی تیم استقلال در لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افرادی كه در سال های اخیر نمی‌خواستند شاهد قهرمانی استقلال باشند، امروز بسیار ناراحت هستند.

وی با بیان این مطلب كه اگر می‌دانستم پست مربیگری تیم استقلال این همه مشقت آور است، هرگز این عنوان را نمی‌پذیرفتم، متذكر شد:‌ خوشحالم كه برنامه سه ساله‌ای كه برای قهرمانی این تیم ارائه داده بودم، به بار نشست.

سرمربی تیم استقلال تهران با تشكر از دادكان به دلیل برگزاری منظم لیگ برتر، عنوان كرد: باید پس از این موفقیت، از خانواده‌ام كه در این سه سال مشقت‌های بسیاری را متحمل شده‌اند نیز تشكر كنم.

قلعه نوعی بازی تیم برق شیراز را جوانمردانه توصیف كرد و تصریح كرد: هرگز به بازی تیم پاس مقابل صبا باتری نمی‌اندیشیدم و فقط در اندیشه بازی خود مقابل برق شیراز بودم.