تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون والیبال : مسابقات با توجه به جو سیاسی حاکم بر منطقه ، بسیار عالی برگزار خواهد شد . سطح بالای برگزاری مسابقات بین المللی والیبال ساحلی کیش ، کشورهای شرکت کننده خارجی را به تعجب واداشت . محمد رضا یزدانی خرم ، رئی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات بین المللی والیبال ساحلی کیش

رئیس فدراسیون والیبال :

مسابقات با توجه به جو سیاسی حاکم بر منطقه ، بسیار عالی برگزار خواهد شد .

سطح بالای برگزاری مسابقات بین المللی والیبال ساحلی کیش ، کشورهای شرکت کننده خارجی را به تعجب واداشت .

محمد رضا یزدانی خرم ، رئیس فدراسیون والیبال با پایان یافتن مسابقات بین المللی ساحلی کیش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا اظهار داشت : با توجه به جو سیاسی حاکم بر منطقه با حضور شش تیم خارجی و دوازده تیم ایرانی ، مسابقات والیبال ساحلی کیش با حمایت سازمان عمران و اداری تربیت بدنی کیش و مدیر عامل جزیره کیش در سطح بسیار قابل قبولی در زمینه های مختلف برگزار شد .

وی افزود : سطح برگزاری مسابقات و بازی والیبالیست های ایرانی در حدی بود ، که والیبالیست های کشور های ژاپن و قزاقستان در گفت و گو های خود اعلام می کردند : " که ما فکر نمی کردیم تا این اندازه بازیکن خوب در ایران وجود داشته باشد . "

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این که ما از 8 ساحل در سراسر کشور برخوردار هستیم و می توانیم والیبال ساحلی را به نحو مطلوبی گسترش دهیم گفت : والیبال ساحلی ، رشته ارزانی است که بدون نیاز به سالن ، کف پوش ،  کفش ورزشی و ... می توان مسابقات آن را برگزار کرد ، بنابراین ما اهمیت ویژه ای برای این رشته قائل هستیم .

وی در خصوص مقدار بودجه والیبال ساحلی گفت : والیبال ساحلی به بودجه خاصی نیاز ندارد ، بلکه این رشته ورزشی ، از بازی حرفه ای است ، که خود می تواند تامین کننده بودجه اش باشد . بنابراین والیبال ساحلی ما خود کفاست و توسط برگزار کننده مسابقات هزینه اش تامین می شود .