تبیان، دستیار زندگی
بااعلام درخواست از فیفا برای ممانعت از حضور ایران در جام جهانی ؛ درحالی که تنها 52 روز به آغاز رقابت های جام جهانی باقی مانده با این حال سایت های اینترنتی منتسب به صهیونیست ها دست از شیطنت های خود برنمی دارند و پیوسته در تلا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صهیونیستها همچنان مخالف حضور فوتبال ایران در جام جهانی

بااعلام درخواست از فیفا برای ممانعت از حضور ایران در جام جهانی ؛


درحالی که تنها 52 روز به آغاز رقابت های جام جهانی باقی مانده با این حال سایت های اینترنتی منتسب به صهیونیست ها دست از شیطنت های خود برنمی دارند و پیوسته در تلاشند تا فیفا را علیه فوتبال کشورمان بشورانند.

به گزارش خبرنگارمهر، روزنامه جروزالم پست یکی ازمنابع رژیم صهیونیستی است که تلاش می کند فدراسیون بین المللی فوتبال و دیگر مجامع جهانی را علیه ایران تحریک کرده و درنهایت مانع از حضور ایران در رقابت های جام جهانی شود.

این سایت پس از اینکه مقامات ایران و آلمان در خصوص تامین امنیت تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2006 با یکدیگر به توافق رسیدند ، با حالت استهزا در گزارش خود آورد : واقعا عجیب است. این موضوع بسیار سوال برانگیز است که ایرانی ها در خصوص امنیت خود در رقابت های جام جهانی بیمناک هستند حال آنکه ریس جمهور این کشور در سخنان خود ، هولوکاست را انکار کرده است. ما باید حتما دست به کار شویم و نامه ای را به فیفا بنویسیم تا از حضور ایران در رقابت های جام جهانی جلوگیری به عمل آورد.

دربخش دیگری از این گزارش آمده است : اما دست نگه دارید. تنها سازمانی که ازایران حمایت می کند فیفا است . آنها می گویند فوتبال را با سیاست کاری نیست. سپ بلاتر می گوید: جهان امروزبا جنگ و خشونت ویران شده و فوتبال یکی از راه هایی است که می تواند به بشر کمک کند. نقش فیفا سرزنش کردن نیست بلکه کمک کردن است.

این گزارش درادامه با تمسخر سخنان بلاتر می افزاید: بلاتر چه حرف های عاشقانه ای زده است اما بهتر است اسم فیفا را عوض کنند و بنویسند: "سازمان غیرسیاسی فیفا" .

متذکرمی شود بلاتر چندی قبل به دلیل حمله بالگردهای اسراییلی به استادیومی در غزه از سفیر اسراییل در سوییس توضیح خواسته بود.