تبیان، دستیار زندگی
با هدف آشنایی کودکان با مشاغل و افزایش حس مسئولیت پذیری آنان با فرارسیدن 6ماهه دوم سال که مخاطبان را دانش آموزان ...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تور آشنایی با مشاغل

تور آشنایی با مشاغل


تور آشنایی با مشاغل برای کودکان مشهدی برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در راستای ایجاد حس مسئولیت‌پذیری تور آشنایی با مشاغل برای‌کودکان را برگزار می‌کند.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، آموزش مسائل شهروندی به کودکان در حوزه شهری، محور فعالیت‌های امسال فرهنگسرای کودک و آینده است، به همین دلیل ایجاد حس مشارکت و مسئولیت‌پذیری در حوزه شهری برای این گروه به‌طور‌ویژه دنبال می‌شود.

طی جلساتی که با اساتید و کار‌شناسان حوزه کودک در فرهنگسرای کودک و آینده برگزار شد، دو دسته برنامه‌ریزی کلی از سوی سازمان فرهنگی و تفریحی و برنامه‌های تخصصی فرهنگسرا تصویب شده است که به صورت مستمر تا پایان سال از سوی این فرهنگسرا اجرا خواهدشد.

بر پایه این خبر، برگزاری کلاس‌های آموزشی همزمان با فرارسیدن تابستان است كه این کلاس‌ها در ??رشته برگزار شده و در راستای توجه به علوم جدید و بین‌المللی، علومی نظیر نجوم و رباتیک نیز در این کلاس‌ها به‌صورت تخصصی آموزش داده می‌شود؛ برنامه ویژه‌ای نیز در هفته دانش‌آموز با هدف ایجاد مسئولیت‌پذیری و مشارکت در کودکان برگزار خواهد شد.

علاوه بر این گروه‌های همیار فرهنگسرا در حال تشکیل است که این گروه‌ها در راستای همکاری گروه‌های فعال در حوزه کودک با فرهنگسرا برای رسیدن به اهداف مورد نظر با حضور استادان، هنرمندان و متخصصان و حتی کودکان فعال این حوزه تشکیل می‌شود و پس از توانمندسازی از فعالیت‌های خدماتی این گروه‌ها استفاده می‌گردد.

تشکیل تورهای نیم‌روزه در راستای برنامه‌های بلند مدت فرهنگسرای کودک و آینده با هدف آشنایی کودکان با مشاغل و افزایش حس مسئولیت‌پذیری آنان با فرارسیدن شش ماهه دوم سال که مخاطبان را دانش آموزان تشکیل می‌دهند، برگزار می‌شود که با برگزاری این تور‌ها و انجام مشاغل از سوی کودکان، زمینه آشنایی و تعلق خاطر آن‌ها به مشاغل شهرشان ایجاد خواهد شد.


منبع: پایگاه شهرداری مشهد

بهش حریم رضوی