تبیان، دستیار زندگی
تبیان" دوشنبه 5/12/81 حدود ساعت 2 بعدازظهر طبق قرار قبلی و دعوت به عمل آمده بخش ورزشی تبیان منتظرحضور فرهاد کاظمی سر مربی موفق و مطرح این روزهای فوتبال سپاهان و ایران و هادی ساعی قهرمان چندین ساله جهان و ارزنده دررشته ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"دو تن از برترین های ورزش کشور در مراسم قرعه کشی و مصاحبه حضوری با سایت تبیان"

دوشنبه 5/12/81 حدود ساعت 2 بعدازظهر طبق قرار قبلی و دعوت به عمل آمده بخش ورزشی تبیان منتظرحضور فرهاد کاظمی سر مربی موفق و مطرح این روزهای فوتبال سپاهان و ایران و هادی ساعی قهرمان چندین ساله جهان و ارزنده دررشته تکواندو بود.

آقای فرهاد کاظمی همانند تیم منظم و مرتبش طبق وعده و حتی کمی زودتر در سایت تبیان حاضر شد و در روابط عمومی این پایگاه مورد استقبال و پذیرایی مدیرعامل موسسه جناب آقای دکتر طالب پور و مدیریت تولید و دیگر اعضای .سایت قرار گرفت.

دیگر مهمان بخش ورزشی یعنی هادی ساعی هم با کمی تأخیر دعوت بخش ورزشی را پاسخ گفت و با حضور خود در کنار فرهاد کاظمی ، حاضرین و جمعی از خبرنگاران، به اتفاق به ذکرخاطرات، مشکلات و ازهمه مهمترارادت ورزشکاران به اهل بیت(ع) پرداختند.

هادی ساعی که صبح همان روز از سفر زیارتی کربلای معلی وعتبات عالیات بازگشته بود علی رغم خستگی راه و گرفتاری های بسیار دعوت مدیر بخش ورزشی تبیان را پذیرفت و سبب خرسندی و خوشحالی حاضرین شد.

فرهاد کاظمی که خود برای بازدید از سایت تبیان و مراسم قرعه کشی از مشهد به تهران آمده بود ، ضمن آرزوی قبولی زیارات برای هادی ساعی و دیگر ورزشکارانی که با بسیج ورزش کشور به کربلا مشرف شده بودند ، از خداوند متعال خواست تا بار دیگر زیارت اهل بیت (ع) و کربلا و نجف اشرف را با کاروانی از ورزشکاران عاشق نصیب وی کند.

دراین دیدار ابتدا توسط مدیر بخش ورزشی توضیحات مختصری از فعالیت های موسسه تبیان و بخش ورزشی آن ذکر شد سپس مدیر عامل موسسه ضمن تشکر و خیر مقدم به میهمانان به بیان اهداف کلی و سیاستهای کلان و ورزشی موسسه تبیان پرداخت.

در ادامه فرهاد کاظمی به ذکر دلایل موفقیت خود و تیمش پرداخت و به اتفاق هادی ساعی به بررسی مسائل موجود در ورزش کشور و تفاوت ورزش حرفه ای و امکانات آن با ورزش غیر حرفه ای پرداختند.

در ادامه این جلسه کاظمی و ساعی به اتفاق از علاقه و ارادت خاص ورزشکاران ایرانی به اهل بیت (ع) و استعانت از آنها اشاره کرده و روح معنوی و عرق ملی را عاملی برای موفقیت ورزشکاران ایرانی در میادین جهانی دانستند. هر چند هدف و بهانه دعوت از این دو عزیز فقط برگزاری مراسم قرعه کشی شرکت کنندگان در نظرسنجی برترین های ورزش کشور نبود

، بلکه قصد داشتیم با این دو چهره ورزش کشور بیشتر خلوت کنیم و سخنان ونظرات آنها را بشنویم، هر چند که در این جلسه صمیمی و خصوصی حرفهای قابل تأملی در خصوص فرهنگ و مسائل حاکم بر ورزش کشور در نزد ما و حاضرین به رسم امانت به جای ماند.

در اواسط جلسه هادی ساعی قهرمان 6 مدال رنگارنگ آسیا ، جهان و المپیک از ازدواج خود خبر داد و سپس به بیان مشکلات و سختی های ورزشهای رزمی و به خصوص انفرادی و زحمات شبانه روزی خود پرداخت.

ساعی ضمن اشاره به عدم توجه مناسب به ورزشکاران حرفه ای در ایران و به خصوص ورزشهای انفرادی خواستار تغییر وضع موجود ورزش کشور و رسیدگی بهتر به مدال آوران و افتخار آفرینان ملی شد.

در اواخر جلسه حاضرین به قید قرعه به نیت 5 تن آل عبا (ع) به انتخاب 5 شرکت کننده در نظر سنجی برترین های کشور پرداختند که برگزیدگان انتخاب شدند.

در ضمن توسط بخش ورزشی نتایج و آمار نظر سنجی برترین های کشور در سال 81 در 22 مورد به حاضرین ارائه شد.

در پایان جلسه دکتر طالب پور مدیر عامل موسسه تبیان ، ضمن تشکر از زحمات این عزیزان برای ورزش کشور لوح و هدایایی را به رسم یادبود تقدیم آقایان کاظمی و ساعی کردند و برای ورزش کشور و این دو عزیز آرزوی موفقیت نمودند و به دعوت مدیریت تولید آقایان کاظمی و ساعی از بخشهای مختلف سایت تبیان دیدار کردند و خوشحالی خود را از حضور در میان کارکنان سایت اسلامی و ورزش دوست تبیان اعلام کردند و با محصولات وCD های تبیان و فعالیت های آن آشنا شدند.

در پایان فرهاد کاظمی ضمن مثبت تلقی کردن این گونه فعالیتهای فرهنگی ، با عالی توصیف کردن تبیان و اهداف آن از مدیران و کارکنان این پایگاه اسلامی و علمی که در بها دادن به ورزش و نسل جوان کشور زحمت می کشند ، تشکر و قدردانی کرد.

به زودی منتظر مصاحبه اختصاصی وحضوری فرهاد کاظمی بهترین مربی ایران و هادی ساعی قهرمان تکواندو جهان باشید.