تبیان، دستیار زندگی
سجاد بهروزی ركورددار و نایب قهرمان آسیا شد سه طلا، دو نقره و سه برنز برای ایران در روز نخست در ادامه‌ی نخستین روز از پنجمین دوره‌ی مسابقات وزنه‌برداری جوانان باشگاه‌های آسیا، سجاد بهروزی وزنه‌بردار شایسته‌ی كشورمان به عنوان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های آسیا در روز نخست

سجاد بهروزی ركورددار و نایب قهرمان آسیا شد
سه طلا، دو نقره و سه برنز برای ایران در روز نخست


در ادامه‌ی نخستین روز از پنجمین دوره‌ی مسابقات وزنه‌برداری جوانان باشگاه‌های آسیا، سجاد بهروزی وزنه‌بردار شایسته‌ی كشورمان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مسابقات عصر امروز كه در شهر تاشكند ازبكستان برگزار می‌شود، سجاد بهروزی وزنه‌بردار تیم نفت اهواز در وزن 62 كیلوگرم با بالای سر بردن وزنه‌ی 123 كیلوگرم در حركت یك‌ضرب به مدال نقره رسید. وی در حركت دوضرب وزنه‌ی 147 كیلوگرم را مهار كرد و به مدال برنز دست یافت و در مجموع با ركورد 270 كیلوگرم عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

وی در این رقابت كه شانس بسیار زیادی برای كسب مدال طلا داشت، پنج بار ركورد نوجوانان آسیا را در حركات یكضرب، دوضرب و مجموع تغییر داد و در صورت مهار حركت دوم دوضرب خود می‌توانست بر سكوی نخست قرار گیرد.

در این رقابت، وزنه‌برداران چین عنوان‌های اول و سوم را به خود اختصاص دادند و مسعود رضاییان دیگر وزنه‌بردار كشورمان از تیم نفت اهواز در مكان پنجم ایستاد.

گفتنی است، صبح امروز وزنه‌برداران كشورمان به پنج مدال طلا دست یافتند.

به گزارش ایسنا، در وزن 56 كیلوگرم میثم فیروزی از تیم نفت و گاز مسجد سلیمان به سه مدال طلا دست یافت و رحمان عزیزی از همین تیم دو مدال برنز را در حركت دو ضرب و مجموع به دست آورد.

مسابقات وزنه‌برداری جوانان باشگاه‌های آسیا فردا در اوزان 69 و 77 كیلوگرم ادامه می‌یابد.