تبیان، دستیار زندگی
جمعه شب طی مراسمی با شکوه که به همت شورای هماهنگی ورزش صدا و سیما و شبکه سوم برگزار شد ، از 127 ورزشکار قهرمان مرد و زن تجلیل به عمل آمد . در پایان مراسم به 10 نفر برگزیده ورزش کشور ، جوایز ویژه و عنوان قهرمان سال تعلق گرفت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عنوان قهرمان قهرمانان به حاج حسین رضازاده رسید

جمعه شب طی مراسمی با شکوه که به همت شورای هماهنگی ورزش صدا و سیما و شبکه سوم برگزار شد ، از 127 ورزشکار قهرمان مرد و زن تجلیل به عمل آمد .

در پایان مراسم به 10 نفر برگزیده ورزش کشور ، جوایز ویژه و عنوان قهرمان سال تعلق گرفت و طبق نظر سنجی های کارشناسانه ، حسین رضازاده که در اولین دوره این مراسم هم برنده عنوان قهرمان قهرمانان شده بود ، بار دیگر با اقتدار به این عنوان دست یافت و لوح و جام قهرمانی را از قهرمان دوره قبل یعنی حسن رنگرزدریافت نمود  .

در حاشیه مراسم انتخاب برترین ها :

1) مجری مراسم جواد خیابانی ، گزارشگر برنامه های تلویزیونی بود .

2) از میهمانان ویژه می توان به داریوش ارجمند ، امیر نوری ، دکتر بهرام قدیمی ، سردار مشایخی و تنی چند از رؤسای فدراسیونها همچون محمدرضا طالقانی ، مشحون ، پولاد گر ، علی مرادی ، ادب ، یزدانی خرم ، فرزامی ، دکتر دادکان و نفراتی دیگر چون عرفانیان دانشور ، غیاثی ، فنایی – خوردبین ، کفاشیان ، سجادی ، علی فر ، امیرحسینی ، افشارزاده ، داراب ریاحی و ... اشاره کرد .

3) در ابتدا پس از تلاوت قرآن مجید و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران حاضرین در جلسه به سخنرانی آقایان دکتر علی لاریجانی و مهندس مهر علیزاده گوش فرادادند .

4) سپس از هر استان 4 نفر که یکی از آنها قهرمان بانوان آن استان محسوب می شد ،  به روی جایگاه آمده و جوایز خود را از مسئولان دریافت می کردند .

5) در اواسط برنامه شهرام ناظری خواننده و هنرمند سبک سنتی کشور به همراه دو نفر از اعضاء گروهش به اجرای برنامه و نواختن سرودی در وصف ایران و قهرمانان پرداخت که با استقبال جمع حاضر روبرو شد .

6) مهدی حاجی زاده که در لیست انتخابی 10 نفر قهرمان اصلی بود، به علت مسدود بودن جاده شمال نتوانسته بود در این مراسم حضور پیدا کند .

7) از فرهاد کاظمی ، محرم نوید کیا و ابراهیم میرزاپور( که غایب در جلسه بود ) هم تحت عناوین مختلف تجلیل به عمل آمد .

8) نکته قابل توجه حضور چشمگیر ورزشکاران جانباز و معلول بود ، که تعجب همگان را برانگیخته بود .

9) در اواخر برنامه داریوش ارجمند با ذکر سخنانی زیبا ،  رضازاده و دلاوری های او را ستود .

10) در پایان مراسم حسین رضازاده ، علیرضا دبیر ، علیرضا حیدری ، حسن رنگرز ، مهدی حاجی زاده ، علیرضا کتیرایی ، هادی ساعی ، حاجی آخوند زاده ، پروانه محمدتقی پورتهرانی و جانباز کاظم رجبی به عنوان 10قهرمان برگزیده کشور در سال 81 به روی جایگاه رفته و به حاضرین معرفی شدند ، که در نهایت حسین رضازاده عنوان پرافتخار قهرمان قهرمانان را از آن خود کرد .

11) در پایان علاوه بر اهداء لوح و یک جلد کلام ا... مجید از سوی دکتر لاریجانی مبلغ 31 میلیون تومان به رضازاده و شش میلیون و پانصد هزارتومان  به 9 قهرمان دیگر اهدا شد .