تبیان، دستیار زندگی
سرمربی هلندی تیم پرسپولیس بر این باوراست که حمیداستیلی در آینده به یک مربی بزرگ و قابل اتکاء برای فوتبال ایران تبدیل خواهد شد. آری هان در باره نقش و عملکرد حمید استیلی گفت:یکی از موضوعاتی که قبل از شروع کارم در پرسپولیس با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آری هان: استیلی مربی بزرگی می شود


سرمربی هلندی تیم پرسپولیس بر این باوراست که حمیداستیلی در آینده به یک مربی بزرگ و قابل اتکاء برای فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

آری هان در باره نقش و عملکرد حمید استیلی گفت:یکی از موضوعاتی که قبل از شروع کارم در پرسپولیس با مدیرعامل باشگاه درمیان گذاشتم استفاده از یک دستیار ایرانی بود. من در این مورد بدون مطالعه و چشم بسته اقدام نکردم و وقتی حمید استیلی به من پیشنهاد شد در باره توانائی ها و خصوصیات او پرس و جو کردم و حالا هم خوشحالم که انتخاب خوبی داشته ام.

وی ادامه داد: من از عملکرد حمید استیلی به صورت تمام و کمال راضی هستم و براین باورم که استیلی تبدیل به یک مربی بزرگ می شود.

آری هان در باره ویژگی های فنی و اخلاقی حمید استیلی تصریح كرد: او توانایی های خوبی دارد و اشتیاق زیادی برای یادگیری علم روز فوتبال دنیا از خودش نشان می دهد، استیلی بازیکن محجوبی بوده است ومن در بازی ها و سفرهای پرسپولیس به این نتیجه رسیده ام که او محبوبیت خاصی هم دارد و مردم او را دوست دارند.

وی همچنین افزود: البته او باید بداند که اگر می خواهد مطرح شود و در مربیگری به مراتب بالاتری برسد حتماً دشمن پیدا می کند، چون معمولاً خیلی ها به مربی بزرگ حسادت می کنند اما او باید بدون توجه به خیلی از مسائل مستقیم جلو برود و محکم کارش را بکند.

تئودیونگ هم در مورد استیلی گفت: ما استیلی را نمی شناختیم اما وقتی قرار شد که او هم یکی از مربیان تیم باشد تحقیقاتی انجام دادیم و حالا از این انتخاب خوشحالیم . استیلی در این مدت صداقت خودش را به ما ثابت کرده و من قول می دهم که او در آینده تبدیل به یک مربی بزرگ برای فوتبال ایران شود، چون هم استعداد آن را دارد و هم این که برای پیشرفت درامر مربیگری علاقه زیادی دارد و سعی می کند هر روز نکته جدیدی را یاد بگیرد.