تبیان، دستیار زندگی
نباید به ترفندهای مخالفان تیم ملی دامن زد بیلد روزنامه زردی است كه به مسایل خلاف اخلاق دامن می‌‏زند مهدوی كیا از سالم ترین بازیكنان تیم ملی در طول دهه اخیر‌‏است معاون فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: روزنامه بیلد آلمان از روزنامه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اظهارات حجت الاسلام علیپور در خصوص ازدواج دوم مهدوی کیا

نباید به ترفندهای مخالفان تیم ملی دامن زد
بیلد روزنامه زردی است كه به مسایل خلاف اخلاق دامن می‌‏زند
مهدوی كیا از سالم ترین بازیكنان تیم ملی در طول دهه اخیر‌‏است


معاون فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: روزنامه بیلد آلمان از روزنامه‌‏های زرد این كشور است كه دامن زدن به مسایل خلاف اخلاق از اهداف آن است.

"حجت الاسلام علیپور" در گفت و گویی ضمن بیان مطلب فوق افزود: مطرح كردن برخی مسایل برای ما قابل پیش بینی بوده و هست . طبیعی است كه مخالفان برای تضعیف چهره‌‏هایی كه شانس اصلی حضور در تركیب تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی هستند از ترفندهای مختلفی استفاده كرده و می كنند.

وی ادامه داد: روزنامه بیلد آلمان كه این مطالب را در خصوص زندگی شخصی مهدوی كیا منتشر كرده است از روزنامه های زرد این كشور است كه یكی از كارهایش دامن زدن به مسایل خلاف اخلاق است.

به عقیده حجت الاسلام علیپور بهتر است كه به این مساله دامن زده نشود. وی با اشاره به این موضوع تصریح كرد: هدف كسانی كه این موضوع را مطرح می كنند رواج چنین شایعاتی است هر چقدر ما موضع بگیریم و پاسخ دهیم آنها راحت تر به هدف خود می رسند و ممكن است چهره خوب و دوست داشتنی مهدی در اذهان برخی زیر سوال برود.

وی افزود: مهدوی كیا از سالم ترین و اخلاقی ترین بازیكنان تیم ملی در طول یك دهه گذشته بوده است كه 10 سال است در اوج فوتبال زندگی می‌‏كند و با شرایطی كه در آلمان دارد اگر غیر از این اخلاق را داشت این همه سال متوالی در فوتبال آلمان دوام نمی آورد و همین نشان می دهد كه زندگی سالم دینی و اخلاقی داشته است.

معاون فرهنگی فدراسیون فوتبال خاطر نشان كرد: اگر این مساله ترفند باشد دامن زدن به آن اهداف طراحان قضیه را فراهم می‌‏كند، اما اگر بر فرض یك درصد هم این قضیه واقعیت داشته باشد زندگی شخصی و خصوصی مهدوی كیاست و پرداختن به آن از نظر ما مسلمانان غیر اخلاقی است.