تبیان، دستیار زندگی
بازی حساس ذوب آهن و استقلال علاوه بر مسائل فنی، نکات حاشیه ای جالب توجهی داشت که ماحصل آن از نظرتان می گذرد: رحمتی و هاشمی زاده در کنار اصفهانی ها قبل از آغاز بازی، سیدمهدی رحمتی و مرتضی هاشمی زاده نزد بازیکنان ذوب آهن رفته ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در حاشیه جدال ذوب آهن – استقلال


بازی حساس ذوب آهن و استقلال علاوه بر مسائل فنی، نکات حاشیه ای جالب توجهی داشت که ماحصل آن از نظرتان می گذرد:

رحمتی و هاشمی زاده در کنار اصفهانی ها

قبل از آغاز بازی، سیدمهدی رحمتی و مرتضی هاشمی زاده نزد بازیکنان ذوب آهن رفته و با آنها به خوش و بش پرداختند. هر دو بازیکن مذکور سابقه بازی در سپاهان اصفهان را دارند.

ازدحام استقلالی ها در هتل

هواداران استقلال صبح دیروز در هتل محل اقامت این تیم حاضر شدند تا با بازیکنان محبوب خود عکس بگیرند. ازدحام طرفداران این تیم به حدی بود که آبی پوشان تا حدی دچار مشکل شدند.

استقلالی ها ساعت 10 صبح در ورزشگاه

هواداران استقلال برای اینکه هنگام ورود به ورزشگاه با مشکلی مواجه نشوند از صبح زود راهی ورزشگاه فولادشهر شدند به طوری که رأس ساعت 10 صبح تعداد قابل توجهی از طرفداران آبی در ورزشگاه حضور داشتند.

فکری بازی نکرد، اما گرم کرد

محمود فکری که به واسطه مصدومیت در ترکیب ثابت استقلال قرار نگرفت، قبل از آغاز بازی همراه سایر بازیکنان تیمش مشغول گرم کردن خود شد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

عاطف و فراز در جایگاه ویژه

بهرام عاطف، سرمربی اسبق ذوب آهن و فراز فاطمی مهاجم مصدوم این تیم با حضور در جایگاه ویژه، مسابقه حساس دیروز را از نزدیک تماشا کرد.

تشویق مرادی

هنگامی که مسعود مرادی برای کنترل چمن ورزشگاه به درون زمین آمد، تماشاگران به شدت وی را مورد تشویق قرار دادند تا از او بابت عدم حضور در جام جهانی دلجویی کنند.

برتری آبی ها

اگر چه ذوب آهن میزبان بازی بود اما تعداد هواداران استقلال به مراتب بیشتر از طرفداران تیم میزبان بود. استقلالی ها از اقصی نقاط استان اصفهان (و حتی تهران) خودشان را به فولاد شهر رسانده بودند.

منصوریان در کنار کربکندی

علیرضا منصوریان قبل از آغاز بازی نزد رسول کربکندی رفت و دقایقی را با او به گفت و گو پرداخت. وی با سایر نیمکت نشینان ذوب آهن هم برای لحظاتی صحبت کرد.

رخصت ساجدی از قلعه نوعی

کیوان ساجدی که سابقه حضور در استقلال را هم داراست پیش از شروع مسابقه نزد امیرقلعه نوعی رفت و از وی برای این بازی رخصت گرفت.

عنایتی و بوسه بر پارچه کربلا

رضا عنایت پس از به ثمر رساندن گل اول استقلال از شادی در پوست خود نمی گنجد.

وی برای ابراز شادمانی و شکرگزاری خود به گوشه ای از استادیوم آمد و بر پارچه ای که در کربلا متبرک شده بود بوسه زد.

قلعه نوعی، دقیقه یک ایستاده بود

با توجه به حساسیت بازی، امیر قلعه نوعی از دقیقه یک بازی به صورت ایستاده بازی را تماشا کرد و نکات مهم را به بازیکنان خود گوشزد می نمود.

تذکر داور چهارم به مرفاوی

عبدالصمد مرفاوی چند مرتبه به کنار زمین آمد و با بازیکنان صحبت کرد به همین خاطر داور چهارم به وی تذکر داد تا از محدوده تعیین شده برای مربیان خارج نشود.

پیگیری بازی پاس با موبایل

مسئولان باشگاه استقلال همزمان با جدال این تیم مقابل ذوب آهن، از طریق تلفن همراه بازی پاس – فجر شهید سپاسی را پیگیری کرده و جریان لحظه به لحظه آن را به اطلاع مربیان می رساندند.

پاس گل خورد، ورزشگاه منفجر شد

پس از اینکه پاس در نیمه اول مقابل فجر شهید سپاسی در تهران گل خورد، ورزشگاه فولاد شهر از فرط هیجان و خوشحالی منفجر شد.

تبریک، پشت پیراهن ذوبی ها

با توجه به اینکه اصفهان پایتخت فرهنگی جهان اسلام محسوب می شود، باشگاه ذوب آهن با درج عبارت «اصفهان، روزت مبارک» تولد حضرت محمد مصطفی(ص) را به عموم مسلمین جهان تبریک گفت.

حمایت استقلالی ها از راه آهن

هنگامی که راه آهن دروازه پرسپولیس را باز کرد، هواداران استقلال که در ورزشگاه فولاد شهر مستقر بودند شروع به تشویق راه آهنی ها نمودند تا نشان دهند در سخت ترین لحظات هم از فکر رقیب سنتی خود غافل نمی شوند.

همه استقلالی ها در رختکن

برخلاف سنوات گذشته، هنگامی که سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد، تمام بازیکنان نیمکت نشین استقلال هم راهی رختکن شدند تا در جریان حرفهای قلعه نوعی قرار بگیرند.

جشن میلاد بین دو نیمه

در بین دو نیمه بازی، مراسم مداحی و مولودی خوانی برگزار شد تا حال و هوای معنوی به فضای ورزشگاه داده شود.