تبیان، دستیار زندگی
گرم كردن قرمزها پرسپولیسى ها نیم ساعت قبل از شروع بازى براى گرم كردن به زمین آمدند. ?? بازیكن اصلى سرخ پوشان با رهبرى استیلى در یك نیمه گرم كردند. نكته جالب توجه این بود كه بازیكنان بدون پیراهن گرم مى كردند و فقط با كاور زر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در حاشیه بازی پرسپولیس – راه آهن

گرم كردن قرمزها

پرسپولیسى ها نیم ساعت قبل از شروع بازى براى گرم كردن به زمین آمدند. ?? بازیكن اصلى سرخ پوشان با رهبرى استیلى در یك نیمه گرم كردند. نكته جالب توجه این بود كه بازیكنان بدون پیراهن گرم مى كردند و فقط با كاور زرد رنگ خودشان را پوشانده بودند.

استیلى تشویق شد

پیش از این بازى، قرار بود حمید استیلى تنها بازمانده كادر قبلى توسط هواداران مورد فحاشى قرار بگیرد اما این موضوع انجام نشد و برخلاف همه این حرف ها، او بیشتر از همه تشویق شد. هواداران او را یك مربى زحمتكش خطاب مى كردند و از تلاش هایى كه كرده، تشكر مى كردند.

خط دفاع ? نفره

بهروز رهبرى فرد بعد از مدت ها دوباره در تركیب پرسپولیس قرار گرفت. مدافع باتجربه سرخ پوشان كه مدتى بود در تركیب تیم قرار نمى گرفت و بازى نمى كرد، روز گذشته در بازى مقابل راه آهن در لیست ?? نفره هان قرار گرفت. حضور او در زمین باعث شد تا پرسپولیس دیروز با ? نفر در خط دفاع بازى كند.

استیلى و تابانى كمك داور شدند

بهروز تابانى و حمید استیلى دیروز در حین بازى پرسپولیس - راه آهن بى تاب بودند. این دو مربى مثل یك كمك داور در كنار زمین قرار داشتند و نكات لازم را به بازیكنانشان انتقال مى دادند.

قهرمانى مصدوم شد

محسن قهرمانى روز گذشته داور وسط بازى پرسپولیس - راه آهن بود. وقتى خداداد روى یك صحنه با دروازه بان تك به تك شده بود، داور سوت زد و بازى را متوقف كرد. عزیزى كه از این حركت ناراحت شده بود، به طرف داور رفت اما قهرمانى روى زمین افتاده بود و نمى توانست بایستد. پاى او بر اثر شكستگى عضله قفل كرده بود، به همین خاطر دكتر زرینه سریعاً خودش را بالاى سر او رساند و داور را مداوا كرد. این صحنه باعث شده بود تا تماشاچیان به او بخندند و داور را تمسخر كنند.

پلاكاردهاى جالب

قبل از شروع بازى، وقتى بازیكنان پرسپولیس - راه آهن به زمین آمدند، پلاكاردهایى كه عكس مسجد حضرت محمد (ص) بود، مقابل بازیكنان دیده مى شد.

روى این پلاكاردها میلاد پیامبر اكرم (ص) به تمامى مسلمانان جهان تبریك گفته شده بود.

اولین بازى الونگ الونگ

الونگ الونگ بالاخره به بازى گرفته شد. هافبك كامرونى پرسپولیس روز گذشته مقابل راه آهن در تركیب قرار گرفت. حضور این بازیكن قبل از بازى مشخص شده بود و هان در آخرین تمرین اسم او را به تركیب اضافه كرد.

گل برومند به استقلالى ها

قبل از شروع بازى پرسپولیس - راه آهن، مسؤولان ورزشگاه آزادى به بازیكنان دو تیم گل دادند. بازیكنان هر دو تیم هم گل ها را به سمت هواداران پرتاب كردند.نكته جالب توجه این بود كه پرویز برومند گلش را به سمت هواداران استقلال پرتاب كرد.

هان روى نیمكت

در حالى كه بازیكنان پرسپولیس داشتند خودشان را زیرنظر استیلى گرم مى كردند، آرى هان روى نیمكت نشسته بود و نظاره گر این تمرین بود.

سرمربى هلندى از روى نیمكت تمام بازیكنان را زیرنظر گرفته بود و تماشا مى كرد.

جایگاه VIP

دیروز بازیكنان پرسپولیس كه در لیست ?? نفره تیم نبودند، به ورزشگاه آمدند. مامانى، فنایى، محمد پروین به همراه نیكول و خشایار محسنى روز گذشته از جایگاه VIP بازى تیم شان را تماشا مى كردند.

نكته جالب توجه این بود كه انصارى فرد به ورزشگاه نیامده بود.

زودتر آمدند

محمدى و فرشید كریمى دیروز زودتر از همه آمدند. این دو دروازه بان به دستور نیكول زودتر از بقیه براى گرم كردن به زمین آمدند و كارشان را شروع كردند.این در حالى بود كه نیكول قبل از مسابقه اسم محمدى را در لیست تیم قرار داده بود.

نیمكت نشین ها گرم كردند

در بین دو نیمه بازى دیروز تمام بازیكنان نیمكت نشین دو تیم به زمین رفتند تا خود را گرم كنند.بازیكنان دو تیم كل مدت ?? دقیقه را به گرم كردن بدنشان مشغول بودند.

پیروانى در جایگاه

دیروز افشین پیروانى به جایگاه ویژه استادیوم آزادى رفته بود تا بازى پرسپولیس - راه آهن را از نزدیك ببیند.كاپیتان سابق پرسپولیس كه چند ماهى است از فوتبال خداحافظى كرده است، دیروز چند بار توسط تماشاگران پرسپولیس تشویق شد.