تبیان، دستیار زندگی
مریم در فیلم "هوو" نماینده قشر زنان تنها و شکست خورده در زندگی است. مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون ضمن بیان این مطلب در مورد علل قبول بازی در فیلم "هوو" به کارگردانی علیرضا داود نژاد گفت : در وهله اول برایم کار کردن ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مریم کاویانی:

هیچ وقت هوو نمی شوم!


مریم در فیلم "هوو" نماینده قشر زنان تنها و شکست خورده در زندگی است.

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون ضمن بیان این مطلب در مورد علل قبول بازی در فیلم "هوو" به کارگردانی علیرضا داود نژاد گفت : در وهله اول برایم کار کردن با علیرضا داود نژاد مهم بود چون وی یک کارگردان حرفه ای و موفق است و در مرحله بعد ، نقش جذاب مریم برایم مهم بود.

وی در مورد نقش مریم در فیلم "هوو" گفت : نقش "مریم" یک تجربه ای است که مطمئناً در زندگی عادی ام رخ نخواهد داد! و اطمینان دارم در زندگی عادی ام هیچ وقت هوو نمی شوم.

کاویانی افزود : "هوو" یک ساختار فانتزی گونه و طنز دارد و فیلم را نمی شود اثری ضد زن محسوب کرد . همه کاراکترهای فیلم به نوعی در طول روند وقایع داستان فیلم دچار اشتباه می شوند و اصلاً جنسیت مطرح نیست و نفس عمل دیده می شود حالا چه توسط مرد باشد و چه توسط زنها .

بازیگر "او یک فرشته نیست " افزود : پیام آموزنده فیلم می تواند هم برای خانمها و هم برای آقایان مورد توجه باشد و ویژگی خاصی که فیلم با توجه به ساختارش داشت ؛ این بود که کسی در مقابل آن موضع نگرفت و فیلم آنقدر جنبه طنز و مفرح گونه داشت که در قبال مسئله ای که در مورد ازدواج مجددآقایان مطرح می شود حساسیتی را به وجود نیاورد.

این بازیگر تاکید کرد: مریم در واقع نماینده قشر سختی دیده و شکست خورده زنان جامعه بود که بهر حال دارای مشکلاتی بود و این قضیه را در فلاش بکی مریم به عطاء (رضا عطاران ) در فیلم بیان می کند که در تدوین فیلم حذف گردید و به نوعی سکانس معرف کامل شخصیت مریم بود . مریم در اولین ازدواجش شکست خورده بود و به این دلیل حاضر به صیغه شدن عطاء شد.

کاویانی افزود : علاقه بین عطاء و مریم قبل از ازدواج های اولیه شان وجود داشته و به نوعی این دو از گذشته با هم آشنایی داشته اند و بازی در این نقش یکی از بهترین های تجربیاتم در عرصه بازیگری است و در کنار آن توانستم به تکنیک های بازیگری، نحوه قرار گرفتن دوربین و لنزهای آن آشنایی پیدا کنم و از داودنژاد به خاطر انتخابم در این نقش تشکر می کنم.

لینکها:

رعنا: خیلی ازخانم ها مشکل من را دارند

تماشای فیلم "هوو" در کنار تماشاگران

بهترین فیلم های جشنواره ؟