تبیان، دستیار زندگی
قطعا بسیاری از شما با کلیدهای میان‏بر پرکاربرد مانند کنترل+C یا کنترل+V و چند کلید ترکیبی دیگر آشنایی دارید. اما در عکس زیر تعداد بیشتری از کلیدهای ترکیبی کارآمدتر را می‏بینید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چند کلید ترکیبی «میان‏بر» و «کارآمد»

ترفند: استفاده حرفه‌ای تر از کی‌برد

قطعا بسیاری از شما با کلیدهای میان‏بر پرکاربرد مانند Ctrl+C یا Ctrl+V و چند کلید ترکیبی دیگر آشنایی دارید. اما در تصویر زیر تعداد بیشتری از کلیدهای ترکیبی کارآمد که راه شما را در رسیدن به اهداف خود در کار با رایانه ساده‏تر می‏کند و باعث می‏شود در وقت شما صرفه‏جویی شود را می‏بینید. توصیه می‏کنیم استفاده از کلیدهای ترکیبی معرفی شده در این فهرست را از دست دهید...

کلیدهای ترکیبی به کلیدهایی گفته می‏شود که در هنگام استفاده از رایانه از بیشتر از یک کلید با هم مورد استفاده واقع می‏شوند. مثلا کنترل +C که به معنی کپی آیتم انتخاب شده است ، شیوه‌ای است برای کوتاه کردن راه طولانی‏تری که عبارت است از کلیک راست+انتخاب کلید کپی؛ چرا که در دنیای امروز ارتباطات، سرعت حرف اول را در تولید یک محتوا می‏زند و اگر کاربری بخواهد وقت گران‏مایه خود را با این‏گونه کارها تلف کند، دیگران گوی سبقت را از او ربوده و مطلبی را که او بدان دست یافته است، در فضای وب بارگذاری می‏کنند!

به هر حال گذشته از این دست کاربردها، کلیدهای ترکیبی لذت استفاده از کار با کی‏بورد(صفحه کلید) به جای موس(موش‏واره) را نیز به کاربر رایانه می‏بخشد.

برای دیدن کل کلیدهای میان‏بر، بر روی عکس کلیک کنید

میانبرها


باشگاه کاربران تبیان - ارسالی از : عافی