تبیان، دستیار زندگی
آتیلا پسیانی قصد دارد از نیمه آذرماه سال جاری نمایش ریچارد سوم اثر ویلیام شکسپیر را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پسیانی و کیانیان با "ریچارد سوم" به صحنه می‌روند

پسیانی و کیانیان

آتیلا پسیانی قصد دارد از نیمه آذرماه سال جاری نمایش "ریچارد سوم" اثر ویلیام شکسپیر را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد.

پسیانی که به تازگی دو نمایش "ساعت صفر" و "تیکی‌ تاکا" را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برد قصد دارد از 15 آذرماه یکی از آثار ماندگار ویلیام شکسپیر را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد. "ریچارد سوم" از جمله آثار برجسته شکسپیر است که پسیانی قصد دارد آن را به صحنه ببرد.

البته وی پیش از این قصد داشت "ریچارد سوم" را در بهار سال جاری به صحنه ببرد که اجرای این نمایش را تا فصل پاییز به تعویق انداخت. قرار است در این نمایش رضا کیانیان به ایفای نقش بپردازد. کیانیان سال 89 با نمایش "پرفسور بوبوس" پسیانی در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت.

پسیانی دو نمایش "ساعت صفر" و "تیکی تاکا" را در بیست و هشتمین و بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه برد. وی نمایش "پرفسور بوبوس" را هم که از پر مخاطب‌ترین نمایش‌های سال 89 در مجموعه تئاتر شهر بود با حضور بازیگرانی چون کیانیان، بابک حمیدیان، هانیه توسلی، لیلی رشیدی، ستاره و خسرو پسیانی و فاطمه نقوی به صحنه برد.

پسیانی که به تازگی دو نمایش "ساعت صفر" و "تیکی‌ تاکا" را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برد قصد دارد از 15 آذرماه یکی از آثار ماندگار ویلیام شکسپیر را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد.

"متابولیک"، "زخمه بر رمل"، "گنگ خواب دیده"، "بسه دیگه خفه شو"، "آئورا"، "تبار خون"، "قهوه قجری"، "بحرالغرایب" و "کشتی شیطان" از جمله آثاری هستند که پسیانی در مقام کارگردان به صحنه برده است.

بخش سینما و تلویزیون تبیان


منبع:مهر