تبیان، دستیار زندگی
منابع داخلی و نفوذی از برنامه‌های همایش 2011 بیلدربرگ و موضوعاتی كه در این همایش مطرح شد، پرده برداشتند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماسونها به دنبال جنگ درخاورمیانه


منابع داخلی و نفوذی از برنامه‌های همایش 2011 "بیلدربرگ " و موضوعاتی كه در این همایش مطرح شد، پرده برداشتند.


«بیلدربرگ» یك سازمان جهانی مرموز است كه محافل مختلف سیاسی به دیده مشكوك به آن نگریسته و بسیاری آن را «دولت پنهان جهان» می دانند.

صهیونیست ها در راستای اهداف خود برای تسخیر جهان و تشكیل یك «دولت واحد» تحت كنترل خود، پس از برنامه ریزی برای در دست گرفتن اهرم های سیاسی، اقتصادی و تبلیغاتی جهان، حال به این نتیجه رسیده بودند كه باید این اهرم ها را در یك نقطه جمع كرده و از یك منبع فكری و ایدئولوژیك تغذیه كنند. «بیلدربرگ» این منبع ایدئولوژیك است كه تقریبا هر سال یكبار رهبران سیاسی جهان، رئیسان شركت های بزرگ و محافل مالی عظیم كه بازوهای اقتصادی و بازرگانی دنیا را در انحصار دارند، و نیز صاحب نظران عرصه های سیاسی، اجتماعی و تبلیغاتی را در یك نقطه جمع كرده و پشت درهای بسته دستور كار سال آینده جهان را تعیین می كند.

این نهاد تحت كنترل صهیونیست ها همه ابزارهای لازم را برای تحقق اهداف خود در اختیار دارد. با بهره گیری از رسانه ها و منابع عظیم مالی، قدرت و حكومت در كشورها را به افراد موردنظر خود می سپارد؛ با استفاده از اهرم هایی چون بانك جهانی، صندوق بین المللی پول، سازمان تجارت جهانی و مانند آنها، قیمت نفت و طلای سال را تعیین می كند. به واسطه بازوهای اجتماعی و حقوقی خود قوانینی را برای كشورها وضع می كند كه جلو هرگونه تحرك علیه اهداف صهیونیسم را بگیرد.

«بیلدربرگ» یك سازمان جهانی مرموز است كه محافل مختلف سیاسی به دیده مشكوك به آن نگریسته و بسیاری آن را «دولت پنهان جهان» می دانند.

براساس مدارك موجود، پیوند اروپا و آمریكا به وسیله ناتو، ایجاد بازار مشترك اروپا، روی كارآمدن كسانی چون كلینتون، بلر و بسیاری كه هنوز نامشان در خفا مانده، استعفای مارگارت تاچر، وقوع جنگ خلیج فارس، تحول نهضت اروپا، تخریب وجهه ژان ماری لوپن ناسیونالیست در فرانسه، تحریم آرژانتین در جریان جنگ «فالك لند»، تقسیم آلمان به دو قسمت شرقی و غربی، همه و همه در جلسات بیلدربرگ تصمیم گیری شده اند.

به گزارش خبرنگار دیپلماسی عمومی و جنگ نرم خبرگزاری فارس، عده‌ای از منابع داخلی گروه "بیلدربرگ " از موضوعاتی كه در همایش سال 2011 این گروه مطرح شده پرده برداشته و اعلام كردند كه در این همایش در خصوص 5 موضوع "دوران تازه جهان عرب "، "سانسور اینترنتی "، "طولانی كردن بحران اقتصادی "، "ریاست جدید صندوق بین‌المللی پول " و "جمعیت جهان " تصمیم‌گیری شده است.

ماسونها

- فصل تازه جهان عرب:

* طبقه ممتاز نگران مخالفت كنگره با جنگ در لیبی است

طبقه ممتاز نگران است كه كنگره آمریكا احتمالا به زودی با حمله غیرقانونی و غیراخلاقی ناتو و سازمان ملل به دیكتاتور آفریقای شمالی، "معمر قذافی "، كه زیر نقاب اقدام انسان‌دوستانه انجام می‌شود، مخالفت كند. كنگره در حال تشدید مخالفت با جنگ‌های جعلی‌ای است كه با نقض قانون اساسی به راه افتاده‌اند. بیش از یك سوم "جمهوری‌خواهان " به خروج آمریكا از اتحاد ناتو برای حمله به نیروهای "قذافی " رای دادند، و به این شكل ناتو مجبور به كناره‌گیری از جنگ داخلی لیبی كه از انقلابی رنگی نشأت گرفته است شد.

* اربابان ثروت سال‌هاست كه از جنگ و كشتار جمعی سود می‌برند

نخبگانی كه در سوئیس پشت درهای بسته مذاكره می‌كنند، سرسختانه به دنبال گسترده‌تر كردن جنگ و ایجاد درگیری بیشتر در خاورمیانه هستند. اربابان ثروت سال‌هاست كه از جنگ و كشتار جمعی سود می‌برند: "نایتان راتسچایلد " روی پیروزی ناپلئون در جنگ "واترلو " شرط‌بندی كرد، در حالی كه همزمان به دوك "ولینگتون " برای مقابله با ناپلئون كمك مالی می‌كرد. "خانه راتسچایلد " روی جنگ "پروس "، جنگ "كریمه "، تلاش بریتانیا برای گرفتن كانال سوئز از فرانسه و همچنین جنگ مكزیك و جنگ داخلی آمریكا سرمایه‌گذاری كرد.

-سانسور اینترنتی:

*طبقه ممتاز نگران انتشار آزادانه اخبار از طریق رسانه‌های جایگزین اینترنتی است

علاوه بر نگرانی در خصوص برخاستن كنگره در مقابل مسئله لیبی، افراد طبقه ممتاز نگران جنبش آزادی‌خواهانه‌ای هستند كه با كمك اینترنت رشد بسیار سریعی داشته است. در پاسخ به این وضعیت، مزدوران كنگره در ماه‌های اخیر لایحه‌های متعددی را آماده كرده‌اند تا خطر اینترنت را كم كنند و كارایی آن به عنوان رسانه‌ای كه منابع جایگزین اخبار و اطلاعات را در اختیار افراد قرار می‌دهد، كم كنند.

* "قرارداد "تجاری ضرر كپی‌برداری " اقدامی برای از بین بردن آزادی‌های مدنی است

در عرصه بین‌المللی، "كمیسیون اروپا " موافقت خود را با قرارداد "تجاری ضد كپی‌برداری " (ا. تی. سی. ا) نشان داد؛ اقدامی پلید كه حاكمیت ملی را نابود می‌كند، و اصل "عدم دخالت در اینترنت "، حریم مصرف‌كننده، و آزادی‌های مدنی را از بین می‌برد. در آمریكا، رسانه‌های صنفی در واقع ا. سی. تی. ا را نادیده گرفته‌اند؛ اما بازیگران اصلی رسانه‌های مقلد عموماً شركت‌كنندگان در همایش بیلدربرگ و جزو تعیین‌كنندگان موارد مورد بحث در همایش هستند. این مسائل نمونه‌های كوچكی هستند كه نشان می‌دهند قانون‌گذاری‌ها و قراردادها چگونه مخالفان را زیر نقاب حمایت از كپی‌رایت و جلوگیری از تروریسم سركوب می‌كنند.

نخبگانی كه در سوئیس پشت درهای بسته مذاكره می‌كنند، سرسختانه به دنبال گسترده‌تر كردن جنگ و ایجاد درگیری بیشتر در خاورمیانه هستند

*قدرت‌طلبان سعی می‌كنند آزادی اینترنتی را فرصتی برای خرابكاری تروریست‌ها معرفی كنند

قدرت‌طلبان با اینترنت، خصوصاً به عنوان یك ابزار پول‌ساز، مخالف نیستند؛ اما با اینترنت آزادی مخالفند كه بدون دخالت دولت می‌تواند به رسانه‌های مختلفی كه با ابزارهای قدرت‌طلبانه خودشان در تضاد هستند، رونق بخشد. علاوه بر این، می‌توان انتظار داشت كه دست‌نشانده‌های طبقه ممتاز كه به‌عنوان نمایندگان منتخب و مسئولان انتصابی حكومت جولان می‌دهند، به تلاش پیشین خود ادامه دهند تا مردم را قانع كنند كه اینترنت می‌تواند به عنوان ابزار تروریست‌ها برای كشتار جمعی مورد استفاده قرار گیرد و بنابراین باید آن را به شدت كنترل كرد. البته این كنترل برای امنیت خود ما و فرزندانمان است.

- طولانی كردن بحران اقتصادی:

* قدرت طلبان سعی می‌كنند كشورهای اروپایی را مقروض نگه دارند

حاضران در همایش بیلدربرگ به تلاش برای ادامه اقدامات مقروض‌كننده كشورهای دیگر ادامه می‌دهند؛ اقداماتی كه خصوصاً در مواجهه با كشورهای یونان، ایرلند، پرتغال، و كشورهای اروپایی دیگری انجام می‌شود كه به سمت ورشكستگی و انهدام اجتماعی بسیار گسترده‌ای می‌روند.

*قدرت‌طلبان برای ضربه زدن به اقتصاد كشورها زمینه‌چینی می‌كنند

قیمت نفت به شدت بالا خواهد رفت - این اعتقادی است كه با قیمت بالا و بی‌سابقه گاز در حال حاضر تحقق می‌یابد - و در این حین طبقه ممتاز در پشت پرده برای پایین كشیدن اقتصاد كشورهای جهان تلاش می‌كند. این غیب‌گویی‌ها به مرگ دلار، بالا رفتن انفجارگونه قیمت انرژی، و آغاز روند آرامش هرج و مرج‌های انقلابی در سطح جهان هم می‌پردازند.

ماسونها

اهدافی كه دنبال می‌كنند این است:

- پایین كشیدن حاكمیت ملی

- تحمیل كردن اقدامات سرسختانه

- به دست آوردن سرمایه‌های ملی با صرف كم‌ترین هزینه

- تركیب كردن ثروت و قدرت

- و استفاده از یك بحران اقتصادی بی‌پایان به عنوان بهانه‌ای برای به دست گرفتن مدیریت جهان، ساختن جهانی با واحد پول مشترك، و حاكم كردن حكومت پلیسی.

- رئیس جدید صندوق بین‌المللی پول:

گزارش شده است كه رئیس جدید "صندوق بین‌المللی پول " در همایش "بیلدربرگ " تعیین خواهد شد. یكی از شركت‌كنندگان برجسته این همایش را در واقع در آخرین لحظات وارد بازی كرده‌اند تا رئیس "صندوق بین‌المللی پول " شود.

* "استنلی فیشر " گزینه تازه ریاست صندوق بین‌المللی پول است

رئیس بانك مركزی اسرائیل، "استنلی فیشر "، یكی از افراد محبوب مجموعه "بیلدربرگ " كه چندین بار در همایش‌های آنان شركت داشته، اعلام كرد كه قصد دارد مدیر جابجایی‌های "صندوق بین‌المللی " پول شود؛ منصبی كه پیش از آن در اختیار "دومنیك استراس كان " بود كه خود از شركت‌كنندگان پیشین همایش "بیلدربرگ " است. فیشر علاوه بر این عضو "شورای روابط خارجی " و "كمیسیون سه‌جانبه "نیز هست.

*ممكن است شرایط برای پایین كشیدن رئیس قبلی صندوق از پیش مهیا شده باشد

"استراس كان " زمانی از منصبش كناره‌گیری كرد كه معلوم شده تلاش كرده تا به یك مستخدم هتل تجاوز كند. بعضی‌ها معتقدند این ماجرا برای او زمینه‌چینی شده، تا او را از ریاست "صندوق بین‌المللی پول " پایین بكشند. در حال حاضر مبارزه بین "فیشر "، بانك‌دار مكزیكی با نام "آگوستین كارستنس "، و وزیر دارایی فرانسه با نام "كریستین لاگارد " است. "كارستنس " و "لاگارد " هر دو تورهایی برای تبلیغات به راه انداخته‌اند، و حالا "استنلی فیشر " هم به آن‌ها می‌پیوندد.

طبقه ممتاز معتقد است كه جمعیت جهان بیش از حد بالاست، و جنگ تا حدی مشكل را حل می‌كند. "تاكر " با نقل قول از منبع داخلی خود در بیلدربرگ گفت: "آن‌ها استدلال می‌كنند كه جهان بیش از حد شلوغ شده، باید رشد جمعیت را كنترل كنند، و یكی از راه‌های این كار جنگ است. آن‌ها تمام روز به این مسئله تاكید می‌كرده‌اند. ".

- افزایش جمعیت:

* طبقه ممتاز جنگ را راه حلی برای كاهش جمعیت می‌داند

یكی از منابع داخلی "جیم تاكر " در بیلدربرگ به او گفت كه جنگ در خاور میانه در صدر برنامه‌های طبقه ممتاز است. "تاكر " كه از دنبال‌كنندگان قدیمی برنامه‌های بیلدربرگ است، گفت كه طبقه ممتاز معتقد است كه جمعیت جهان بیش از حد بالاست، و جنگ تا حدی مشكل را حل می‌كند. "تاكر " با نقل قول از منبع داخلی خود در بیلدربرگ گفت: "آن‌ها استدلال می‌كنند كه جهان بیش از حد شلوغ شده، باید رشد جمعیت را كنترل كنند، و یكی از راه‌های این كار جنگ است. آن‌ها تمام روز به این مسئله تاكید می‌كرده‌اند. ".

*نگرانی اعضای بیلدربرگ از پوشش اخبار همایش توسط رسانه‌های جایگزین

تاكر علاوه بر این گفت كه طبقه ممتاز از جنبش وطن‌پرستی و پوشش اخبار "بیلدربرگ " توسط رسانه‌های جایگزین و درز كردن اطلاعات از طریق افراد نفوذی یا داخلی بسیار خشمگین هستند. او گفت كه طبقه ممتاز تلاش كرده است تا از طریق چهره سرشناس رسانه، "روپرت مورداچ "، نشریه‌های "گاردین " در انگلیس و "آیریش تایمز " را قانع كند كه گزارش‌هایشان در خصوص اعضای بیلدربرگ را كم كنند؛ اما موفق به این كار نشده است. منابع تاكر علاوه بر این گفته‌اند كه اعضای "بیلدربرگ " از حضور معترضان و رسانه‌های جایگزین شوكه شده‌اند. این در حالی است كه دوربین‌های امنیتی و سنسورهای پیشرفته متعددی در محل برگزاری همایش گروه "بیلدربرگ " نصب شده‌ بود.

بخش سیاست تبیان


منبع:فارس