تبیان، دستیار زندگی
علاقه عقرب ها به كودك یک سال و نیمه دهدشتی باعث شده است كه تاكنون 15 مرتبه او را نیش بزنند. به گزارش خبرنگار فارس از یاسوج، «سجاد حكم نیا» یک سال و نیمه، ساكن روستای چیر در فاصله 40 كیلومتری شهرستان دهدشت طی چند روز گذشته پ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علاقه عقرب ها به كودك 5/1 ساله دهدشتی


علاقه عقرب ها به كودك یک سال و نیمه دهدشتی باعث شده است كه تاكنون 15 مرتبه او را نیش بزنند. به گزارش خبرنگار فارس از یاسوج، «سجاد حكم نیا» یک سال و نیمه، ساكن روستای چیر در فاصله 40 كیلومتری شهرستان دهدشت طی چند روز گذشته پانزده بار توسط عقرب ها نیش زده شده و هر بار جان سالم به در برده است.

مادر بزرگ این كودك اظهار داشت: ماجرا از آنجا آغاز شد که هفته گذشته در روستای پادوك سد كوثر یك مار وارد زنبیلی كه لباس های این كودك در آن قرار داشت شد ولی با سر و صدا و فریاد مادر كودك، مار فرار كرد. ولی فردای آن روز دوباره مار به سراغ كودك آمد كه با سر و صدای مادر كودك اهالی روستا جمع شدند و مار را كشتند؛ اما عصر این روز دو عقرب این كودك را برای اولین بار نیش زدند.

وی تصریح كرد: پدر و مادر این كودك عقرب هایی را كه فرزندشان را نیش زدند كشتند ولی روز بعد دوباره دو عقرب دیگر كودك را نیش زدند و پدر و مادر مجبور شدند فرزند خود را برای مداوا به بیمارستان امام خمینی دهدشت انتقال دهند.

مادر بزرگ این كودك در ادامه اظهار داشت: بعد از مرخص شدن كودك از بیمارستان، تمام لباس های او را آتش زدیم و لباس نو بر تن وی پوشاندیم و به روستای چیر در 40 كیلومتری دهدشت بردیم. اما روز اول در فاصله ساعت 12 تا 14 ظهر دو عقرب دیگر كودك را نیش زدند و والدین كودك مجبور شدند دوباره وی را به بیمارستان امام خمینی دهدشت اعزام كنند.

مادربزرگ این كودك گفت: بعد از مرخص شدن بچه از بیمارستان برای مرتبه سوم، وی را با پدر و مادرش به خانه خودمان آوردیم. ما مدت 51 سال است در اینجا زندگی می كنیم و تاكنون هیچ گونه حیوان موذی در اینجا مشاهده نكرده ایم. یك اتاق تمیز در اختیار كودك قرار دادیم، ولی در كمال تعجب دو عقرب دیگر دو بار و به فاصله یك روز نوه ام را نیش زدند.

به گفته وی در حال حاضر این كودك در مقابل نیش عقرب مقاومت نشان می دهد و این نیش ها چندان تأثیری بر اوضاع جسمی و سلامت او نگذاشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: هم اكنون 8 تا از این عقرب ها را در منزل و در شیشه الكل گذاشته ایم و كودك از طراوت و شادابی خاصی برخوردار است.

این خانم اظهار داشت: در هر جایی كه كودك را انتقال دادیم، لباس، پوشاك، تختخواب و پتوهای وی و پدر و مادرش را عوض كردیم و چند مرتبه لباس های وی را سوزاندیم؛ ولی با كمال تعجب، عقرب ها ول كن این كودك خردسال نیستند.

روزنامه کیهان

سایر اخبار عجیب و غریب