تبیان، دستیار زندگی
می شود" نوزدهمین دوره مسابقات کشتی پهلوانی و مهارتهای فردی ورزشی استانی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان با شرکت برگزیدگان استانهای کشور طی روزهای 8 و 9 اسفند ماه جاری در شهر مشهد مقدس برگزار می شود. به گزارش ایسنا، در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"پهلوان سال کشور، روز جمعه مشخص می شود"

نوزدهمین دوره مسابقات کشتی پهلوانی و مهارتهای فردی ورزشی استانی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان با شرکت برگزیدگان استانهای کشور طی روزهای 8 و 9 اسفند ماه جاری در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، در این مسابقات پهلوان سال کشور، انتخاب خواهد شد و قهرمانان کشور در رشته های چهار میل بازی، چرخ تیز و چمنی، سنگ و کباده نیز شناخته خواهند شد.

مسابقات کشتی پهلوانی در سه وزن 70 ، 80 و 90+ کیلوگرم و مهارتهای فردی ورزش باستانی در وزن آزاد و سنگ 80 کیلوگرمی، کباده 20 کیلوگرمی، چهار میل بازی با میل های 5 کیلوگرمی و چرخ تیز و چمنی در دو وقت 60 و 150 ثانیه انجام خواهد یافت.

همچنین درپایان از سوی فدراسیون ورزشهای باستانی و کشتی پهلوانی، به پهلوان سال کشور 3 میلیون ریال حق سفره و حکم پهلوانی ، و به نایب پهلوانی و نفرات اول تا سوم سایر رشته های ورزشی باستانی و دیگر اوزان کشتی پهلوانی جوایز نقدی، مدال و حکم قهرمانی کشور اهدا خواهد شد.

لازم به یادآوری است، فردی که سه سال پیاپی پهلوان کشور شود، بازوبند پهلوانی را به دست خواهد آورد.