تبیان، دستیار زندگی
برنامه سه ساله به بار می‌‏نشیند تا در كورس قهرمانی قرار می‌‏گیرند حاشیه آغاز می‌‏شود سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : مسابقات لیگ برتر در پنج دوره برگزار شده است‌‏، سال اول پرسپولیس سال دوم سپاهان و سال چهارم فولاد بدون...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر قلعه نویی : آخرتمان را نمی‌‏فروشیم

برنامه سه ساله به بار می‌‏نشیند
تا در كورس قهرمانی قرار می‌‏گیرند حاشیه آغاز می‌‏شود


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : مسابقات لیگ برتر در پنج دوره برگزار شده است‌‏، سال اول پرسپولیس سال دوم سپاهان و سال چهارم فولاد بدون هیچ حرف و حدیثی قهرمان شدند اما تا یكی از تیم های لیگ برتر(؟) در كورس قهرمانی قرار می گیرد حرف و حدیث ها آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری ایران امیر قلعه نویی ، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اعلام این مطلب اظهار داشت : مردم ما به خوبی واقعیت ها را متوجه می شوند و می دانند كه این دست و پاهای آخر است اما باید بگویم كه استقلال فارغ از تمام این مسایل تنها به فوتبال فكر می كند و آخرتمان را نمی فروشیم.

وی افزود: جای شرم و تاسف دارد كه در فوتبال ما موضوعاتی همچون تبانی استقلال و ذوب آهن مطرح می شود ما اگر این فصل قهرمان شویم نماز شكر می خوانیم و اگر هم قهرمان نشدیم حتما قسمت و تقدیر ما این بوده و اعتراضی نمی كنیم.

قلعه نویی ادامه داد: اگر استقلال هم اكنون در این جایگاه قرار گرفته حاصل برنامه ریزی سه ساله است ، زمانی كه به استقلال آمدم برنامه سه ساله ای را در چهار محور طراحی كرده و اهدافی را نیز برای استقلال ترسیم كردیم ،ما می توانستیم در همان سال اول به قهرمانی برسیم اما مسایل پشت پرده باعث شد كه قهرمانی را از دست دهیم ، مسلما امسال تیم استقلال كامل تر شده و خود من هم پخته تر از گذشته شده ام ما در حال حاضر فقط به ذوب آهن فكر می كنیم و همان طور كه گفتم هر بازی برای ما حكم فینال را دارد.

سرمربی استقلال با رد شایعات مطرح شده در خصوص تبانی استقلال با ذوب آهن خاطر نشان كرد: ما اگر دنبال این حرف ها بودیم همان سال كه با استقلال اهواز بازی داشتیم تبانی می كردیم ، استقلال اهواز تیم سابق من بود و ما رابطه خوبی با هم داشتیم اما استقلال از همان ابتدا به دنبال این حرف ها نبوده و نخواهد بود.