تبیان، دستیار زندگی
هنگامی كه این روزها صفحه یاهو مكتوب را باز می كنیم به اخباری از ایران برمی خوریم كه به طور یك طرفه به پوشش اخبار مربوط به مرگ هدی صابر می پردازند و یا تصویر سربازان نیروی انتظامی را در روز 22خردادماه به نمایش می گذارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یاهو در جنگ نرم علیه ایران!


هنگامی كه این روزها صفحه "یاهو مكتوب" را باز می كنیم به اخباری از ایران برمی خوریم كه به طور یك طرفه به پوشش اخبار مربوط به مرگ هدی صابر می پردازند و یا تصویر سربازان نیروی انتظامی را در روز 22خردادماه به نمایش می گذارند.


برای كسانی كه با آی پی كشورهای خاورمیانه به سایت موتور جستجوی "یاهو" متصل می شوند، به صورت خودكار صفحه ای به نام "یاهو مكتوب" باز می شود كه ظاهر عربی دارد.

هنگامی كه این روزها صفحه "یاهو مكتوب" را باز می كنیم به اخباری از ایران برمی خوریم كه به طور یك طرفه به پوشش اخبار مربوط به مرگ هدی صابر می پردازند و یا تصویر سربازان نیروی انتظامی را كه برای ایجاد امنیت در روز 22خردادماه در صحنه حاضر شده اند به نمایش می گذارند.

 یاهو- جنگ نرم !

 یاهو- جنگ نرم !

این در شرایطی است كه مصادف با همین روزها در كشورهای عربی كه نام این صفحه نیز یاهو مكتوب عربی است؛ اتفاقات مهم تر و جالب تری درحال وقوع است كه شاید كشورهای غربی و یا دوستان عربی شان حاضر به دیدن آن نیستند. در خبرهای این صفحه خبری از انقلاب های بحرین و یمن و اردن و...نیست و البته جای خالی آن ها را شاید با سوریه بتوان پر كرد!

بخش ارتباطات تبیان


منبع:مشرق نیوز