تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) رادیو ایران 4 ویژه برنامه جشن میلاد،منشور عدالت،مولود کعبه و همای رحمتراپخش می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رادیو ایران و ویژه برنامه های روز پدر

ولادت امیر المومنین

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) رادیو ایران 4 ویژه برنامه "جشن میلاد"،"منشور عدالت"،"مولود کعبه" و "همای رحمت"راپخش می کند.

محسن ابراهیم مدیر روابط عمومی رادیو ایران با اعلام این خبر گفت: "جشن میلاد"  کاری ازعوامل برنامه جمعه ایرانی است که روز پنج شنبه 26 خرداد از ساعت 9 صبح به مدت دو و نیم ساعت به تهیه کنندگی سعید توکل پخش می شود. در این ویژه برنامه که فضایی شاد ، طنز و تفریحی دارد از آقای فریدون بیگدلی خواننده سرودی برای مدح حضرت علی (ع) و گروهی آذربائیجانی دعوت شده که در برنامه حضور یافته و به اجرای برنامه و ترانه های آذری بپردازد. پخش اجرای موسیقی و ترانه توسط عوامل برنامه جمعه ایرانی و اختصاص مسابقه برای کسانی که هم اسم با نام علی و مشتقات ان دارند از دیگر بخش های این برنامه است.

ابراهیم  ویژه برنامه "منشور عدالت"را  کاری از گروه اندیشه رادیو ایران  دانست که به همین مناسبت همین  روز پنج شنبه از ساعت 30/11 صبح به مدت نیم ساعت به سردبیری عبداله اعلایی و تهیه کنندکی اکبر عاشوری پخش می شود ، نمونه و داستانهایی از عدالت علوی مطرح و سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت اله خامنه ای ، و صحبت های آیت اله مطهری ، وحید خراسانی و دکتر رفیعی پخش می شود و موسوی گرمارودی شعر خوانی در مدح و منقبت حضرت علی (ع) دارند.

همچنین در ویژه برنامه " مولود کعبه" کاری از گروه جامعه رادیو ایران که از ساعت 5 بعدازظهر به مدت دو ساعت به تهیه کنندگی - سردبیری  حسین ماکنعلی و گویندگی فاطمه آل عباس  پخش می شود، اخلاص عمل حضرت علی (ع) بررسی می شود.

وی گرامی داشت روز پدر از سمت خانواده ، گزارش زنده از مکه مکرمه توسط علی رشیدی گزارشگر اعزامی رادیو ایران به مکه ، پخش گزارش های مردمی از عروسی ها و مراسم های مردمی از دیگر بخش های این برنامه دانست و افزود:همچنین حجت الاسلام والمسلمین اسدالله طاهر رضی ضمن حضور در برنامه در خصوص احترام به مقام پدر صحبت می کنند.اینکه چون حضرت علی (ع) اخلاص عمل داشتند و واسطه فیض بودند در تاریخ دنیا ماندگار ماندند. مهراج محمدی خواننده پاپ نیز اجرای برنامه دارند.

ویژه برنامه " همای رحمت"  کاری از گروه فرهنگ رادیو ایران به تهیه کنندگی رضوان موسوی از ساعت 8:30 دقیقه صبح پخش می شود.

تنظیم: هومن بهلولی