تبیان، دستیار زندگی
انصاری‌فرد:علی دایی هر پست و مقامی بخواهد به او می‌دهیم! كاظمیان را حفظ می‌كنیم؛از شفیع‌زاده انتظار نداشتیم مدیرعامل باشگاه پیروزی با استقبال از بازگشت علی دایی به تیم فوتبال پرسپولیس تاكید كرد: دایی جزء خانواده‌ی بزرگ پرسپو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اردوی تابستانی پرسپولیس در اتریش یا انگلیس

انصاری‌فرد:علی دایی هر پست و مقامی بخواهد به او می‌دهیم!
كاظمیان را حفظ می‌كنیم؛از شفیع‌زاده انتظار نداشتیم

مدیرعامل باشگاه پیروزی با استقبال از بازگشت علی دایی به تیم فوتبال پرسپولیس تاكید كرد: دایی جزء خانواده‌ی بزرگ پرسپولیس است؛ او هر زمانی كه بخواهد از حضورش در هر پست و مقامی استقبال می‌كنیم.

محمد حسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو یی اظهار كرد: دایی افتخار فوتبال ایران و پرسپولیس است. پرسپولیس خانه‌ی امثال دایی بوده و خواهد بود. در حال حاضر هیچ مذاكره‌ای برای بازگشت وی به پیروزی انجام نداده‌ایم، ولی او در هر جایگاهی كه بخواهد می‌تواند وارد پرسپولیس شود.

وی اظهار كرد: آری هان برنامه‌های فصل آینده را به باشگاه تحویل داده است. جذب 5 بازیكن از بهترین‌های لیگ برتر جزو برنامه‌های فصل آینده ما هستند؛ اما، بر اساس عرف و اخلاق هیچ مذاكره‌ای را با آنان انجام نخواهیم داد تا زمان نقل و انتقالات رسمی لیگ فرا برسد.

انصاری‌فرد خاطرنشان كرد: به تدریج بازیكنان مورد نظر را جذب می‌كنیم و در حال حاضر نیز برنامه‌ای برای حذف بازیكنان كنونی نداریم.

وی با اشاره به شایعه‌ی مذاكره‌ی علی شفیع ‌زاده با جواد كاظمیان تاكید كرد: اصلا توقع نداشتم، شفیع‌زاده غیر حرفه‌ای عمل كرد و از حسن نیت ما سوء استفاده كرد. ما برای برگزاری دیدار در كیش نهایت همكاری را با استقلال اهواز انجام دادیم. استفاده از یك پرواز نهایت حسن نیت پرسپولیس بود؛ اما، چنین برخوردی اصلا شایسته نبود.

مدیرعامل باشگاه پیروزی خاطرنشان كرد: جواد كاظمیان بازیكن پرسپولیس است؛ او را از دست نخواهیم داد و قطعا قراردادمان را با وی تمدید می‌كنیم.

وی با اشاره به تمدید قرارداد باشگاه پیروزی با ورزشگاه كارگران برای انجام تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس اظهار كرد: قرارداد خود را تمدید كرده‌ایم؛ اما، برنامه‌ی نهایی باشگاه برای زمین تمرین، خرید یك زمین اختصاصی است كه كارهایی را نیز در این خصوص انجام داده‌ایم.

انصاری‌فرد افزود: ورزشگاه قدس از دستور كار باشگاه خارج شده است و در سطح استان تهران به دنبال یك ورزشگاه جدید با كیفیت مناسب هستیم.

وی در خصوص برنامه‌های تابستانی تیم فوتبال پیروزی نیز به خبرنگار ایسنا گفت: قصد داریم اردوی تابستانی پرسپولیس را در یكی از كشورهای اتریش یا انگلیس برگزار كنیم. قرار است تئودور یونگ مربی تیم پرسپولیس نیز رایزنی‌هایی را در این خصوص انجام دهد تا با قطعی شدن این موضوع تیم بتواند یك ماه پیش از شروع رقابت‌های فصل آینده اردوی آمادگی‌اش را در یكی از این كشورها برگزار كند.

مدیرعامل باشگاه پیروزی در خصوص معرفی سرپرست جدید این تیم نیز گفت: هنوز با خوردبین به توافق نرسیده‌ایم و باشگاه نیز شرایط انتخاب سرپرست جدید را بررسی نكرده است و به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

وی معرفی «سعیدی» به جای «خوردبین» را رد كرد و تصریح كرد: سرپرست پرسپولیس از پیشكسوتان این تیم خواهد بود.

انصاری فرد همچنین با شایعه خواندن اختلافاتش با اعضای هیات مدیره به خبرنگار ایسنا گفت: هیچ اختلافی وجود ندارد. اعضا در كمال دوستی و سلامت برنامه‌های كاری خودشان را پیگیری می‌كنند.