تبیان، دستیار زندگی
ریم ملوانی‌ها صیادان بزرگی هستند سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از تساوی تیمش برابر استقلال گفت: اگر پول و پارتی نداریم، اما خدای بزرگی داریم كه در سخت‌ترین شرایط به تیم ما كمك می‌كند. نصرت ایراندوست در جمع خبرنگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نصرت ایراندوست: اگر پول و پارتی نداریم، خدای بزرگی داریم

ملوانی‌ها صیادان بزرگی هستند


سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از تساوی تیمش برابر استقلال گفت: اگر پول و پارتی نداریم، اما خدای بزرگی داریم كه در سخت‌ترین شرایط به تیم ما كمك می‌كند.

نصرت ایراندوست در جمع خبرنگاران گفت: ملوانی‌ها صیادانی هستند كه همیشه به دنبال صید ماهی‌های بزرگ بوده‌اند. بازیكنان ما در بازی امروز بار دیگر بر این مساله تاكید كردند.

وی با تمجید از عملكرد بازیكنان خود در این دیدار گفت: ما به بازیكنان خود ایمان داریم. آنها جوانانی سالم هستند كه تنها به فكر نمایش خوب و شاد كردن دل مردم انزلی هستند. اگر ما پول و پارتی نداریم، خدای بزرگی داریم كه در سخت‌ترین شرایط به ما كمك می‌كند.

وی افزود: همواره به بازیكنان خود تاكید می‌كنم كه تا دقیقه‌ی آخر دست از تلاش برندارند. آنها در این بازی و چند بازی این فصل با تلاش خود مزد زحمات خویش را گرفتند.

وی درباره‌ی محرومیت دروازه‌بان تیم ملوان یك روز پیش از دیدار برابر استقلال گفت: من به شخص دكتر دادكان علاقه‌مندم و نمی‌خواهم مشكلی برای آنها پیش بیاید. زمانی كه دو روز پیش از این بازی به ما اعلام كردند كه نمی‌توانیم از وجود دروازه‌بان خود استفاده كنیم بهت‌زده شدیم اما، من گله‌ای از كمیته انضباطی ندارم. تنها كمك داوری كه این گزارش را به كمیته انضباطی داده را به خدا واگذار می‌كنم.

وی در پایان گفت: وقتی می‌بازیم آن شكست به دلیل ضعف من است و در روزی كه می‌بریم تلاش بازیكنان نتیجه‌ای را در پی داشته است.