تبیان، دستیار زندگی
می شود در حالی که دقیقاً یک ماه از اتمام مدت زمان قرار داد« برانکو ایوانکوویچ» سر مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال گذشته است، هنوز وضعیت ادامه همکاری ی با فدراسیون فوتبال، در هاله ای ازابهام قرار دارد. علی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور قطعی برانکو ایوانکوویچ در ایران امشب مشخص می شود

مدیریت فنی تیم ملی بزرگسالان به برانکو واگذار می شود

در حالی که دقیقاً یک ماه از اتمام مدت زمان قرار داد« برانکو ایوانکوویچ» سر مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال گذشته است، هنوز وضعیت ادامه همکاری ی با فدراسیون فوتبال، در هاله ای ازابهام قرار دارد.

علی اکبرعرفانیان دانشور درآخرین اظهار نظر خود، ضمن ابراز تمایل فدراسیون، سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک نسبت به ادامه همکاری با برانکو، تصریح کرد ، جایگاه مناسبی در تیم ملیش لحاظ شده است.

ولی دستیابی به هر گونه توافق احتمال درآینده را مبنی به دریافت هر گونه پیشنهاد کتبی و بررسی پیشنهادات ایوانکویچ دانست.

از طرفی دکتر محمد دادکان، رییس فدراسیون فوتبال نیز، از برقراری تماس با برانکو و انتظار فدراسیون به منظور دریافت جواب قطعی وی خبر داد.

عرفانیان در این مورد گفت: آخرین مذاکرات چند روز گذشته با برانکو انجام گرفته و قرار بر این گذاشته شده است که وی تمایل خود را نسبت به ادامه همکاری به فدراسیون فوتبال اعلام کند. البته در صورت تمدید قرارداد با برانکو، از وی به عنوان مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان استفاده خواهد شد، زیرا شاهرخی همچنان مسئولین هدایت تیم ملی در مسابقات آتی را بر عهده خواهد داشت.

رضا چلنگر، مترجم برانکو ایوانکوویچ که از طرف فدراسیون فوتبال مامور برقراری ارتباط با او شده است، دراین مورد به خبرنگارایسنا، گفت: تا این لحظه سه شنبه ششم اسفند ماه، موفق به برقراری تماس با برانکو نشده ام، زیرا بنا به گفته همسرش، برانکو به منظور شرکت در سمیناری، در اتریش به سر می برد. البته تاکید کردم به محض مراجعت از اتریش، حتماً با من تماس گرفته، تا پاسخ نهایی را دریافت کنیم. در مجموع، ایوانکوویچ امروز به کرواسی مراجعت خواهد کرد و صحبت های لازم را انجام می دهیم . گرچه وی از تصمیم فدراسیون مبنی بر پذیرش مدیریت فنی تیم های ملی هیچ گونه اطلاعی ندارد.

گفتنی است، بنا بر آخرین اطلاعات بدست آمده، برانکو پس از مراجعت به کرواسی، امروز سه شنبه ششم اسفند ماه، پاسخ قطعی را خود نسبت به تمدید قرار داد و همکاری خود با فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.