تبیان، دستیار زندگی
نمایشگاه نقاشی با سبک ابداعی در نگارخانه آبی نمایشگاه نقاشی با تکنیک رنگ روغن با سبک ابداعی و نوین در نگارخانه آبی فرهنگسرای سالمند برپا شده است. به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سالمند، در این نمایشگاه تعداد 45 اثر نقاشی رنگ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه نقاشی، کلاس یوگا، و فوریت های پزشکی در فرهنگسرای سالمند


نمایشگاه نقاشی با سبک ابداعی در نگارخانه آبی

نمایشگاه نقاشی با تکنیک رنگ روغن با سبک ابداعی و نوین در نگارخانه آبی فرهنگسرای سالمند برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سالمند، در این نمایشگاه تعداد 45 اثر نقاشی رنگ روغن در سبک ابداعی (تابلوهای نقاشی از چهار جهت) از آثار استاد «حسین اعظمی حصار» در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

سبک تابلوهای نقاشی از چهار جهت، سبک ابداعی خود هنرمند است، به گونه ای که می توان مناظر، حیوانات، اشیاء و... را از هر جهت در تابلو مشاهده کرد. در واقع، تماشاگر خود به مصورسازی درون تابلو به وسیله حس درونی و آنچه در ذهن خود وجود دارد می پردازد. مهمترین نکته این سبک اینست که هر فردی با توجه به ساختارهای ذهنی خود از درون نقاشی، مناظر یا موضوعاتی را درک می نماید.

این نمایشگاه از 22 فروردین لغایت 7 اردیبهشت از ساعت 19-9 برپا می شود.

«آموزش فوریت های پزشکی» برای بانوان

واحد آموزش فرهنگسرای سالمند با هدف پیشگیری از صدمات غیرمترقبه و افزایش ایمنی بیشتر، اقدام به برگزاری کلاس های آموزش فوریت های پزشکی ویژه بانوان کرده است.

در این دوره های آموزشی هنرجویان با مسائلی همچون علل مصدومیت، انواع شکستگی، خونریزی های داخلی و خارجی و ... آشنا می شوند.

یوگا؛ تقویت تمرکز فکر و قدرت اراده

واحد آموزش فرهنگسرای سالمند با هدف تقویت تمرکز و قدرت، اراده و ایجاد احساس شادابی در جامعه، اقدام به برگزاری دوره های آموزش یوگا کرده است.

در این دوره که با انجام حرکات نرمشی برگزار می شود، مقاومت انسان در مواجهه با استرس های زندگی بالا رفته و باعث افزایش انرژی جسمانی و روانی افراد می گردد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: میدان امام حسین –خ 17 شهریور – خ خشکبارچی – پارک خیام مراجعه و یا با شماره 9- 33358688 تماس حاصل نمایند.