تبیان، دستیار زندگی
شهریار تصمیمش را گرفته است. او از بی مهری های اردوی سرخپوشان به نیمکت سپاهان پناه می برد. یک منبع موثق این خبر را تایید می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی بازهم جای قلعه نویی را گرفت


شهریار تصمیمش را گرفته است. او از بی مهری های اردوی سرخپوشان به نیمکت سپاهان پناه می برد. یک منبع موثق این خبر را تایید می کند.


علی دایی و امیرقلعه نویی

1-مشکلات عماد رضا و امیر قلعه نوعی قابل کتمان نیست. ریشه این مسائل را باید در اتفاقات بازی صبا وسپاهان جست. دیداری که هشتم بهمن 1388در قم برگزار شد ویک ضربه پنالتی دردقایق تلف شده، سپاهان را از شکست نجات داد. بر سر همان پنالتی عماد رضا اصرار داشت که زننده ضربه او باشد وقلعه نوعی به عقیلی دستور داد که پنالتی را بزند.اصرارهای عمادرضا کار را به جایی رساند که در رختکن اتفاقات تلخی رخ داد.او از همانجا چمدان فصل بعدش را بست.

2- امیر از سپاهان رفته اما برخی معتقدند او برمی گردد.خودش اما چنین اعتقادی ندارد.سپاهان با عمادرضا قرارداد دوساله ای منعقد کرد. او به خواست کدام مربی راهی این تیم شد؟قطعا"این مربی قلعه نویی نیست.

3-این جملات برایتان آشنا نیست:«بروید از محمدرضا ساكت مدیرعامل باشگاه سپاهان بپرسید بعد از اینكه من از تیم ملی جدا شدم به من زنگ نزد و گفت كه به تیم سپاهان بیا. من آن زمان به او گفتم ممنون فعلا نمی‌خواهم كار كنم.» و «من عماد رضا میخواستم، چرا نتوانستند او را بیاورند و این بازیكن سر از شاهین بوشهر درآورد؟عماد رضا پیش من آمد و گفت با من كاری كردند كه فرار كنم و به بوشهر بروم. چرا آنها كاری كردند كه عماد رضا به تیم رفیقشان برود؟» سخنان دایی پس از بازی با سپاهان وملوان!عماد او را محرم خود می دانست که «پیش» دایی رفته و راز مگوی نرفتنش به پرسپولیس را فاش می کند.

دایی لیست خریدش را به زودی به ساکت تحویل می دهد.عماد اما گزینه ای بود که او شفاها" هم به جذبش اصرار داشت.دایی را فصل بعد باید در اصفهان دید.

4- شهریار تصمیمش را گرفته است. او از بی مهری های اردوی سرخپوشان به نیمکت سپاهان پناه می برد. یک منبع موثق این خبر را تایید می کند ومی گوید: دایی لیست خریدش را به زودی به ساکت تحویل می دهد.عماد اما گزینه ای بود که او شفاها" هم به جذبش اصرار داشت.دایی را فصل بعد باید در اصفهان دید. او که در تیم ملی هم جای قلعه نوعی را گرفته بود حالا به جای این مربی راهی سپاهان می شود تا باز هم جای این مربی را بگیرد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا این مربیان می توانند باز هم در سال آینده جام قهرمانی برای تیم های خود به ارمغان بیاورند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: عصر ایران