تبیان، دستیار زندگی
آخرین برنامه تلویزیونی 90 در فصل دهم لیگ برتر در شرایطی روی آنتن رفت که علی دایی حاضر نشد با حبیب کاشانی رودررو شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنجال های طولانی ترین برنامه نود


آخرین برنامه تلویزیونی 90 در فصل دهم لیگ برتر در شرایطی روی آنتن رفت که علی دایی حاضر نشد با حبیب کاشانی رودررو شود.


نود

برنامه تلویزیونی نود که با اجرای عادل فردوسی پور دوازدهمین سال فعالیت خود را پشت سرگذاشت، دوشنبه شب با تاخیری قابل توجه آغاز شد و تا نزدیکی های اذان صبح نیز ادامه داشت. این برنامه بیش از چهار ساعت روی آنتن بود که به دلیل قطع برنامه های شبکه دوم، دقایق پایانی این برنامه از شبکه دو روی آنتن فرستاده شد.

ضمن اینکه بخش عمده ای از آخرین برنامه فردوسی پور به صحبت های جنجالی علی دایی و حبیب کاشانی اختصاص داشت که البته سهم دایی بیشتر بود و به سرپرست باشگاه پرسپولیس کمتر وقت رسید که کاشانی در چند مورد به اینکه وقت کافی به او داده نمی شود اعتراض کرد. این برنامه حاشیه های دیگری هم داشت که در زیر می خوانید:

* حبیب کاشانی در ابتدای صحبت‌هایش از اینکه اول او باید صحبت کند و بعد دایی حرف بزند انتقاد کرد.

* با وجود اصرار فردوسی پور برای برگزاری مناظره بین دایی و کاشانی، سرمربی پرسپولیس حاضر نشد دور یک میز با کاشانی بنشیند و مناظره کند.

* سرپرست باشگاه پرسپولیس که با دستور سعیدلو به این باشگاه برگشته بود در بین صحبت هایش گفت که سعیدلو ساعت 22:30 دقیقه دوشنبه شب به او زنگ زده و تاکید کرده که با قدرت به کارش ادامه دهد.

* حبیب کاشانی چند بار به عادل فردوسی پور تذکر داد که حرف ها و سوالاتش را براساس منطق بپرسد چرا که حرف او تاثیرگذار است.

* آخرین برنامه نود هم خالی از اشکال نبود و ناهماهنگی عوامل این برنامه باعث شد فردوسی پور از پخش آیتمی غیر از آنچه او اعلام کرده بود به عنوان آخرین سوتی این برنامه یاد کند و البته یک دل سیر هم جلوی دوربین بخندد!

* دایی در بخش پایانی صحبت هایش گفت آدم باید طوری کار کند که وجدانش آسوده باشد. "من الان بعد از خوردن کله پاچه می روم و با وجدانی راحت سرم را روی زمین می گذارم!"

* پخش فیلمی از یک ورزشکار که در سالن ورزشی برای پایین آوردن توپ به زیر ستون های سقف رفته بود و در نهایت هم سقوط کرد و البته وضعیت نهایی اش اعلام نشد، باعث تالم کاشانی و فردوسی پور شد. تا پایان برنامه هم مشخص نشد این ورزشکار چه سرنوشتی پیدا کرده است.

* فراز کمالوند در مصاحبه ای که در حاشیه دیدار گرامیداشت ناصر میرزایی در خرم آباد برگزار شده بود اعلام کرد که بچه خرم آباد است. او قبلا این موضوع را منکر شده بود.

* پخش تصاویر یکی از لیدرهای پرسپولیس که در حال تخریب علی دایی بود باعث شد که سرمربی سرخ ها صحبت هایی را علیه وی بیان کند.

* علی دایی پس از اظهار نظر فردوسی پور که گفت برخی اوقات بامزه می شوید تاکید کرد در کار جدی است اما خارج از کار آدم شوخ و طنزپردازی است!

* دایی در بخش پایانی صحبت هایش گفت آدم باید طوری کار کند که وجدانش آسوده باشد. "من الان بعد از خوردن کله پاچه می روم و با وجدانی راحت سرم را روی زمین می گذارم!"

* فردوسی پور در طول برنامه بارها تاکید کرد که این آخرین برنامه است و یک ماه و نیم تعطیل می شوند تا مردم از دست این برنامه راحت شوند!

* مجری برنامه نود در پایان این برنامه و پس از خداحافظی با بینندگان تلویزیونی زمانی که از جایش بلند شد تا به علی دایی دست بدهد، گفت: آقا مخلصیم!

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر