تبیان، دستیار زندگی
شش نمایش آغاز می كند مجموعه تئاترشهر از فردا كار خود را با اجرای شش نمایش آغاز می‌كند. « دشمن مردم» نوشته هنریك ایبسن به كارگردانی اكبر زنجان‌پور از فردا در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. این نمایش 130 دقیقه ای ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تئاتر شهر كار خود را با اجرای شش نمایش آغاز می كند


مجموعه تئاترشهر از فردا كار خود را با اجرای شش نمایش آغاز می‌كند.

« دشمن مردم» نوشته هنریك ایبسن به كارگردانی اكبر زنجان‌پور از فردا در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

این نمایش 130 دقیقه ای ساعت 19 در این تالار اجرا می‌شود و بهای بلیت آن 40000 ریال است.

« تیغ و ماه» نوشته و كار آتیلا پسیانی ساعت 20 در تالار چهارسو به صحنه می‌رود. این نمایش كاری از گروه تئاتر بازی است كه قسمت سوم نمایش « گنگ خوابدیده» را به مدت 50 دقیقه و با بهای بلیت 25000 ریال اجرا می‌كنند.

تالار قشقایی هم از فردا میزبان گروه تئاتر شالیزه است. نمایش « شب به بخیر جناب كنت» نوشته اكبر رادی با كارگردانی میكائیل شهرستانی هر روز ساعت 30/18 به صحنه می‌رود.

این نمایش 90 دقیقه و بهای بلیت آن 25000 ریال است.

نمایش « سكوت» نیز از فردا اجرای خود را در تالار سایه آغاز می‌كند. این اثر نوشته و كار حسین مهكام است و ساعت 30/19 به مدت 60 دقیقه اجرا می‌شود. بهای بلیت این نمایش 20000 ریال است.

« وقتی فرشته خواب سگ می‌بیند» نوشته و كار علی نرگسی‌نژاد نیز كاری از هنرمندان شهرستان گچساران است كه فردا اجرای خود را در تالار كوچك از سر می‌گیرد. این نمایش ساعت 18 و به مدت 55 دقیقه اجرا می‌شود و بهای بلیت آن 20000 ریال است.

آواز ستاره، نوشته و كار مهرداد خرمن بیز، نیز كاری از هنرمندان ساوجبلاغ است كه ساعت 19 و به مدت 80 دقیقه به صحنه می‌رود. بهای بلیت این نمایش 20000 ریال است.

همزمان با برپایی اجرای نمایش « تیغ و ماه» نمایشگاه عكس كارگاه تئاتر ایران نیز با حضور 9 عكاس در سالن انتظار چهارسو برپا می‌شود و ساعت بازدید آن از 18 تا 21 است.

لینک ها:

بازدید صفار هرندی از خانه تئاتر

هیات مدیره ی خانه ی تئاتر انتخاب شدند