تبیان، دستیار زندگی
در كنار مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در قانون‌مند كردن فضای مجازی همكاری كنیم. خبرگزاری دانشجویان ایران نایب رئیس انجمن روابط عمومی ‌ایران تصریح كرد: «انجمن‌ روابط عمومی ‌ایران آمادگی دارد تا در كنار مسئولان وزارت فرهن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نایب رییس انجمن روابط‌عمومی ‌ایران:

آماده‌ایم كه در كنار مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در قانون‌مند كردن فضای مجازی همكاری كنیم.


خبرگزاری دانشجویان ایران

نایب رئیس انجمن روابط عمومی ‌ایران تصریح كرد: «انجمن‌ روابط عمومی ‌ایران آمادگی دارد تا در كنار مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ در بحث قانون‌مند كردن فضای مجازی همكاری كند.»

میرزا بابا مطهری نژاد، با تاكید بر ضرورت قانون‌مند و ضابطه‌مند كردن فضای مجازی (اینترنت) گفت‌: « چاره‌ای جز تدوین قانون برای فضای مجازی و از جمله وبلاگ‌ها وجود ندارد؛ بنابراین هر چه سریع تر باید در این زمینه اقدام كنیم. اگر خود به سراغ قانون‌مند شدن این محیط نرویم این موضوع خود را به ما تحمیل خواهد كرد.»

وی با بیان این كه « انجمن‌های مجازی گر چه در ایران به صورت یك ایده مطرح است؛ اما در سطح جهان پدیده‌ی جا‌افتاده و نقش آفرین محسوب می‌شود» اظهار داشت‌: « تجربه‌ی تاریخی نشان داده كه اگر با چنین پدیده‌ای، به موقع و با برنامه مواجه نشویم، خود را به جامعه تحمیل خواهد كرد و فرهنگ سازی برای آن نیز غیربومی ‌خواهد شد.»

نایب رئیس انجمن روابط عمومی ‌ایران توصیه كرد كه قبل از چنین اتفاقی، مسوولان و نهادهای دولتی، حمایت خود را از این پدیده اعلام و نسبت به قانون‌مند كردن آن اقدام كنند.

مطهری نژاد گفت‌:اتفاقی كه درباره‌ی وبلاگ‌ها رخ داده، تجربه‌ای روشن است؛ بنابراین هر چه با این موضوع، با تاخیر روبرو شویم، با مشكلات جدی تری مواجه خواهیم شد.

روابط عمومی موسسه تبیان