تبیان، دستیار زندگی
سازمان تبلیغات اسلامی است به گزارش خبرگزاری مهر ، معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی برای امسال که به نام پیامبر اعظم(ص) متبرک شده است، برنامه های متعدد و متنوعی در نظر گرفته تا ضمن ارتقاء شناخت عمومی نسبت به سیره ع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارتقای شناخت عمومی نسبت به سیره پیامبر(ص)از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است


به گزارش خبرگزاری مهر ، معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی برای امسال که به نام پیامبر اعظم(ص) متبرک شده است، برنامه های متعدد و متنوعی در نظر گرفته تا ضمن ارتقاء شناخت عمومی نسبت به سیره عملی و علمی آن حضرت، در راستای نهادینه کردن آنها در سطح جامعه فعالیت های مؤثری داشته باشد.

معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در بخش تولید کتاب، بازبینی کتاب های مرتبط با سیره عملی و علمی رسول اعظم(ص) و در صورت لزوم چاپ مجدد آنها را برای امسال که به عنوان سال پیامبر اعظم نامگذاری شده، پیش بینی کرده است.

تولید چند رمان بلند بر مبنای زندگی و سیره رسول اعظم(ص)، خرید و توزیع سراسری کتاب های مرتبط به شرط به روز بودن و نگارش با ادبیات جوانان و برگزاری گفتمان های دینی در دانشگاه ها و مساجد با محوریت سیره عملی و علمی رسول مکرم اسلام(ص) از دیگر برنامه های این معاونت برای امسال است.

برگزاری میز اندیشه و نشست های تخصصی با حضور اندیشمندان مطرح حوزه و دانشگاه، تولید متون آموزشی برای طرح اوقات فراغت تابستانی با محوریت سنت و سیره پیامبر اعظم(ص)، تولید متون آموزشی برای مبلغین در مناسبت های ملی و مذهبی با محوریت سخنان و سیره رسول اعظم(ص) و همچنین محور قرار دادن آیات قرآنی مرتبط با وجود مقدس رسول اعظم(ص) در امر تبلیغ خصوصا در ماه مبارک رمضان و محرم و صفر نیز دیگر فعالیت های پیش بینی شده از سوی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در سال پیامبر اعظم است.

فعال تر شدن بیش از پیش سایت های سازمان تبلیغات از جمله تبیان، پژوهه، امیرکبیر، لوح و مهر نسبت به وجود مقدس رسول اعظم(ع) و تبیین منویات مقام معظم رهبری، تولید نرم افزارهای مناسب برای سنین مختلف، پاسخگوئی علمی و دینی به شبهات مطرح شده نسبت به وجود مقدس رسول اعظم (ص) و مجموعه کارهای به هم پیوسته ای که در استان ها و مراکز مربوطه انجام خواهد شد اقدامات دیگر این معاونت برای امسال است.

روابط عمومی موسسه تبیان