تبیان، دستیار زندگی
شبکه اجتماعی تبیان فرصتی برای کاربران
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شبکه اجتماعی تبیان فرصتی برای کاربران

شبکه اجتماعی تبیان شما هم بیایید

دوستان و همراهان تبیانی سلام.

همان طور که مستحضرید شبکه اجتماعی تبیان در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) رونمایی شد. این سرویس برای اعضا تایید نهایی تبیان آماده شده است. شاید برای بسیاری از شما دوستان عزیز این سوال پیش آمده که چرا اعضاء تایید نهایی؟ چرا مانند سایر سایت ها فقط با یک ایمیل نمی توان عضو شد؟

پاسخ ما: اختصاص شبکه اجتماعی به این سطح از کاربری، برای صیانت از حریم خود شما و تامین امنیت و پاکی آن است و وجه تمایز این شبکه با سایر شبکه ها نیز در همین است و گرنه کم نیستند شبکه های آزاد که هرگونه فعالیتی در آن می توان انجام داد. شبکه اجتماعی تبیان، سرای پاک ایرانیان است.

و اما امکاناتی که این شبکه در اختیار کاربران تبیانی قرار می دهد چیست؟

- امکان آپلود تصویر: کاربرانی که در بخش های ثبت مطالب اعضا، وبلاگ ها و انجمن های تخصصی تبیان فعالیت دارند می توانند تصاویر مورد نظر خود را در صفحه شبکه اجتماعی آپلود و به اشتراک بگذارند و لینک تصویر مورد نظر را در مطلب خود در هر یک از بخش های کاربری ثبت نمایند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه نمایید:

- با فعالیت در بخش های کاربری تبیان (انجمن ها، وبلاگ، ثبت مطالب) امکان نمایش مطالب ثبت شده در این شبکه به سرعت برای سایر اعضا وجود دارد و شما از این طریق می توانید اطلاع رسانی سریع تری نسبت به مطالب خود داشته و آن را در معرض دید سایر دوستان و همراهان خود قرار دهید.

دوستان خود را پیدا کنید

- با یافتن دوستان خود در شبکه اجتماعی می توانید تعاملات بهتر و مفیدتری در این شبکه پاک برقرار نمایید و همچنین همراهان آنلاین خود را مشاهده نمایید.

برای عضویت در سایت تبیان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در شبکه اجتماعی تبیان اینجا کلیک کنید

برای مطالعه راهنما اینجا کلیک کنید

برای مطالعه قوانین در شبکه اجتماعی اینجا کلیک کنید


با احترام، مدیریت شبکه اجتماعی تبیان