تبیان، دستیار زندگی
آسیب دیدگی وحید هاشمیان در دیدار هانوفر برابر ماینس، بدترین خبری بود كه می‌توانست اوضاع را برای هانوفر و همچنین تیم ملی خراب كند اما، او می‌گوید كه مصدومیتش پیش از جام جهانی برطرف خواهد شد. وحید هاشمیان در گفت‌وگویی، اظهار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وحید هاشمیان: به جام جهانی می‌رسم


آسیب دیدگی وحید هاشمیان در دیدار هانوفر برابر ماینس، بدترین خبری بود كه می‌توانست اوضاع را برای هانوفر و همچنین تیم ملی خراب كند اما، او می‌گوید كه مصدومیتش پیش از جام جهانی برطرف خواهد شد.

وحید هاشمیان در گفت‌وگویی، اظهار كرد: پس از آسیب دیدگی در دیدار مقابل ماینس، تا دیروز وضعیتم مشخص نبود چرا كه از پایم عكسبرداری نكرده بودم اما، پس از MRI مشخص شد كه رباط داخلی پایم كش آمده و بین چهار تا هشت هفته نمی‌توانم بازی كنم.

وی در پاسخ به این پرسش كه حضورت در جام جهانی با وجود این وضعیت قطعی است؟ گفت: به احتمال نود درصد به بازی‌های تیم ملی می‌رسم و حتی اگر همه چیز به خوبی پیش برود امیدوارم كه در بازی آخر هانوفر هم بازی كنم.

هاشمیان انتخاب «ینس لمان» به عنوان دروازه‌بان نخست تیم ملی آلمان را بزرگ‌ترین اتفاق این روزهای فوتبال آلمان عنوان كرد و گفت: با توجه به دو ماه تا شروع جام جهانی، آلمانی‌ها بیشترین تمركز را به روی تیم ملی كشورشان و به ویژه انتخاب لمان دارند اما، به عنوان مثال در ورزشگاه ما (هانوفر) مانورهای امنیتی در حضور آتش نشان‌ها برگزار می‌شود و وضعیت در سایر استادیوم‌های میزبان به این صورت است و قرار شده جهت بعضی خیابان‌ها را یك ماه مانده به شروع جام جهانی تغییر دهند.

وی همچنین گفت: تیم‌های زیادی در جام جهانی حضور دارند و شركت تیم‌هایی همچون برزیل، آرژانتین و ... موجب شده كه مردم آلمان درباره‌ی این تیم‌ها پرس و جوهای فراوانی انجام دهند اما، در ارتباطی كه من با شهروندان آلمانی داشته‌ام، آنها به سبب حضور چند بازیكن ایرانی در تیم‌های بوندس‌لیگا درباره‌ی وضعیت تیم ملی و كمپ تیم ملی كنجكاو هستند.

مهاجم تیم هانوفر در ادامه‌ی گفت‌وگوی خود با ایسنا درباره‌ی وضعیت این تیم در بوندس‌لیگا گفت: در پایان هفته‌ی بیست و نهم، در رده‌ی یازدهم ایستاد‌ه‌ایم و باور دارم كه تیم ما پتانسیل قرار گرفتن در میان ده تیم بالایی جدول را دارد هر چند كه اگر در دقیقه‌ی نود دیدار برابر تیم‌های بایرن مونیخ و هرتابرلین گل نمی‌خوردیم، وضعیت متفاوتی در لیگ داشتیم.

هاشمیان در پاسخ به این سوال كه با توجه به حضور شما در تیم‌های بایرن مونیخ و هامبورگ دوست دارید كدام تیم قهرمان فصل جاری بوندس‌لیگا شود كه وی ، گفت: هامبورگ، چرا كه بایرن مونیخ فصل‌های فراوانی است كه قهرمان آلمان شده و امیدوارم امسال هامبورگ به این مهم برسد. هر چند كه بایرن مونیخ همیشه تا دقیقه‌ی آخر برای كسب قهرمانی جنگیده و بی‌تردید این بار هم همین كار را خواهد كرد.