تبیان، دستیار زندگی
پنج نامزد سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس تهران معرفی شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزینه های سرمربیگری پرسپولیس


به دنبال اعلام نظر علی سعیدلو، رییس مجمع باشگاه پرسپولیس، حبیب کاشانی با رایزنی برای انتخاب سرمربی برای فصل آینده، کار خود را در باشگاه پرسپولیس از سر گرفت.


دایی و استیلی

حبیب کاشانی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره تاکید علی سعیدلو، رییس مجمع باشگاه پرسپولیس مبنی بر ادامه فعالیتش در باشگاه پرسپولیس، گفت:" با توجه به نظر رییس مجمع باشگاه پرسپولیس، وظیفه خود می دانم کارها را در باشگاه پیگیری کنم. بر همین اساس پیگیر انتخاب کادر فنی هستم و به زودی سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده را انتخاب و معرفی می کنم."

گزینه های سرمربیگری پرسپولیس

پنج نامزد سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس تهران معرفی شدند.

به دنبال اتمام قرارداد علی دایی با پرسپولیس و اعلام رسمی آغاز مذاکرات با کاندیداهای سرمربیگری این تیم از سوی حبیب کاشانی، پنج نامزد هدایت سرخپوشان پایتخت برای فصل آینده معرفی شدند.

علی دایی، حمید استیلی، محمد مایلی کهن، منصور ابراهیم زاده و حمید درخشان نامزدهای سرمربیگری پرسپولیس هستند.

با وجود اختلافات اخیر بین دایی و کاشانی، علی دایی همچنان گزینه نخست پرسپولیسی ها برای فصل آینده است.

حبیب کاشانی با تایید این خبر گفت: دایی با توجه به وعده ای که داده بود توانست یک جام را به دست آورد و دل هواداران را شاد کند. او اولویت اول ما سرمربیگری تیم است و اگر خود او مایل به ادامه کار نباشد با سایر گزینه ها وارد مذاکره خواهیم شد.

سرپرست پرسپولیس از دادن فرصت 48 ساعته به دایی خبر داد و گفت: اگر دایی برنامه هایش را برای فصل بعد ارائه کرد با او وارد مذاکره خواهیم شد، در غیر این صورت از مربیان دیگر برنامه خواهیم گرفت.

به نظر می رسد با توجه به اختلافات بوجود آمده شانس حمید استیلی برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فصل آینده بیشتر از گزینه های دیگر باشد.

کاشانی که پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی از این تیم کناره گیری کرده بود، پس از مخالفت علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی و رییس مجمع پرسپولیس و به دلیل شرایط حساس فصل نقل و انتقالات کارش را در این باشگاه از سر گرفت.

دایی: با این مدیریت کار نمی کنم

علی دایی گفت که با حضور حبیب کاشانی در پرسپولیس در این تیم نمی ماند.

کاشانی، سرپرست پرسپولیس که از تمایل این باشگاه برای ادامه همکاری با علی دایی خبر داده بود، با پاسخ منفی سرمربی فصل پیش سرخپوشان پایتخت روبرو شد.

دایی كه در برنامه 90 حاضر شده بود،‌ گفت: من پس از بازی برگشت فینال جام حذفی قراردادم با پرسپولیس به پایان رسید و دیگر حاضر نیستم با کادر مدیریتی فعلی كار كنم.

به نظر می رسد با توجه به اختلافات بوجود آمده شانس حمید استیلی برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فصل آینده بیشتر از گزینه های دیگر باشد.

فرآوری: حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا