تبیان، دستیار زندگی
آیا اختصاص آنتن رسانه ی ملی به تبلیغ یک اسطوره توراتی- صهیونیستی (انیمیشن اِستر) برای کودکان مسلمان ایرانی را باید به حساب توطئه ای جهت خدشه دار نمودن افکار عمومی و بالاخص کودکان و نوجوانان محسوب کرد ؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بمب صهیونیستی وکودکان ایرانی


آیا اختصاص آنتن رسانه ی ملی به تبلیغ یک اسطوره توراتی- صهیونیستی (انیمیشن اِستر) برای کودکان مسلمان ایرانی را باید به حساب توطئه ای جهت خدشه دار نمودن افکار عمومی و بالاخص کودکان و نوجوانان محسوب کرد ؟


انیمیشن-استر

کودکان و نوجوانان هر کشور ، سرمایه های آتی یک مملکت محسوب شده و از ارزش خاصی برخوردار می باشند، زیرا آینده ی یک کشور از نظر ابعاد مختلفِ سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، نظامی ، عقیدتی و ... به دست نسل دیروز رقم خواهد خورد از این روی ، اگر قرار بر صعود یا سقوط یک نظام باشد اولین اولویت کاری مانور بر افکار و عقاید این طیف سِنی می باشد .

کشور جمهوری اسلامی ایران از دیر باز با دشمنان خارجی و داخلی دست به گریبان بوده و با توجه به ناکامی دشمنان در جنگ های نظامی و روی کار آمدن پروژه ی جنگ نرم این جریان از حساسیت خاصی برخوردار گشته است که امروزه سرعت و پیچیدگی این جنگ (جنگ نرم Soft War ) بیش از پیش گشته . (باید توجه داشت که هدف اصلی و عمده قربانیان این پروژه کودکان و نوجوانان می باشند .)

امروزه بر همگان آشکار شده است که اَبَر دشمن کشور ایران پس از وقوع انقلاب اسلامی آمریکا و اسرائیل محسوب می شوند و بیشترین و سهمگین ترین ضربه ها را به طرق مختلف بر این کشور وارد کرده اند ، این دو کشور با در دستور کار قرار دادن اصول و ارکان جنگ نرم و اِعمال آن ها قصد ریشه کن سازی عقاید مذهبی و افکار کودکان و نوجوان امروز را به جهت براندازی فردا دارند که حقیقتأ در این مسیر پیشروی های چشمگیری داشته اند زیرا بیشترین صحنه ی پیاده سازی طرح های جنگ نرمی ، رسانه می باشند که اکثر مخاطبین آن ها را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند .

در این راستا نمی توان نفوذ این دشمنان را به رسانه ی ملی انکار نمود زیرا هر روز شاهد گریزی به جریانات اسرائیلی در این رسانه هستیم از جمله : تبلیغات مربوط به محصولات شرکت های اسرائیلی ، پخش کارتون های ساخت کمپانی های اسرائیل ، پخش موسیقی سرود ملی اسرائیل و ... ؛ در این میان پخش انیمیشن های صهیونیستی تعجب آفرین گشته زیرا اخیرا رسانه ی ملی یکی از محصولات اسرائیل-آمریکایی با نام "استر" را که مضمونی ایران ستیزانه داشت به نمایش گذاشت .

انیمیشن "استر" که قسمت چهاردهم از سری انیمیشن 46 قسمتی "داستان سبزیجات" است ، در آمریکا و با تم مسیحی- یهودی برای کودکان تولید شده است .

اختصاص آنتن رسانه ی ملی به تبلیغ یک اسطوره توراتی- صهیونیستی برای کودکان مسلمان ایرانی را یا باید به حساب فقدان روش مندی گزینش و پخش برنامه ها در رسانه ی ملی و عدم استفاده از کارشناسان این حوزه دانست

صراحت داستان انیمیشن استر ، نام کاراکترها ، روند داستان ، ترانه ای که بر اساس ملودی سرود ملی اسرائیل در جای جای انیمیشن از زبان استر خوانده می شود و بسیاری از دیگر نشانه ها ، تنها یک تصور را به ذهن ها متبادر می کند : مکانیزم انتخاب برنامه های خارجی در رسانه ملی به اندازه ای ناتوان و ناکارآمد است که گروهی می توانند چنین اثر تماماً صهیونیستی را در برابر دید مخاطبان کودک ایرانی قرار دهند.

این در حالی است که اسطوره و انیمیشن اِستر نه تنها یک انیمیش صهیونیستی- توراتی بلکه اساساً یک انیمیشن ضد ایرانی است ؛ در این انیمیشن "هیمن" نمادی از ایرانیان است که در داستان توراتی استر با یهودیان عناد دارد.  حادثه ی "پوریم" یا ایرانی کُشی که هر ساله سالروز آن توسط یهودیان جشن گرفته می شود جان مایه ی داستان استر می باشد و اکنون این داستان از رسانه ی ملی جمهوری اسلامی ایران برای کودکان شیعه ی ایرانی پخش شده است .

انیمیشن-استر

دراین انیمیشن به وضوح مشاهده می شود که اسطوره ی داستان (استر) در کاخ خود در لیوانی با نقوشی از خط میخی نوشابه می خورد و خانم استر روی فرشی با نقوش ایرانی  راه می رود ؛ دیگر شکی نمی ماند که اینجا ایران و این شخصیت ابله سبزه که روی گونه اش زگیل دارد خشایار شاه است .

اختصاص آنتن رسانه ی ملی به تبلیغ یک اسطوره توراتی- صهیونیستی برای کودکان مسلمان ایرانی را یا باید به حساب فقدان روش مندی گزینش و پخش برنامه ها در رسانه ی ملی و عدم استفاده از کارشناسان این حوزه دانست و یا به توطئه ای جهت خدشه دار نمودن افکار عمومی و بالاخص کودکان و نوجوانان قائل شد .

البته باید توجه داشت که این اولین باری نبوده که رسانه ی ملی به پخش برنامه ها و انیمیشن های اسرائیلی و یا آمریکایی پرداخته زیرا پیش از این نیز به وفور شاهد به نمایش درآمدن تولیدات شرکت وال دیزنی بوده ایم ، نکته این جاست که از صد درصد تولیداتی که در جهان برای کودک و نوجوان انجام می شود ، 80 درصد انیمیشن و 20 درصد فیلم است که بیش از نیمی از این تولیدات محصول شرکت دیزنی و با مضامینی اسلام هراسانه و ایران ستیزانه می باشند .

بنا براین مشاهده می کنیم که موج عظیمی از برنامه ها با هدف تخریب و تحریف افکار عمومی کشورهای مسلمان و بالاخص ایران ، در حال پیشروی هستند که این جریان حاکی از برنامه ریزی میکرو طبقه بندی رژیم صهیونیستی با الهام از پروتکل های زعمای صهیون می باشد تا آن ها روز به روز به هدف اصلی ، که همان حکومت جهانی است نزدیک تر سازد و ما نیز با پخش و به نمایش درآوردن تولیدات این رژیم ، خواسته و ناخواسته در این مسیر به تبلیغ پرداخته ایم.

فرآوری :آزاده مرنی

بخش ارتباطات تبیان


منابع: رجانیوز/ پایگاه وعده صادق