تبیان، دستیار زندگی
1. به نقل از روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، ویژگی‌ها و جنبه‌های اخلاق رضوی، سیره‌ی عملی(فردی، اجتماعی، سیاسی) امام رضا(ع)، علم و تجربیات علمی امام رضا(ع) (سیر? علمی)، امام رضا(ع) درمراسم، آیین‌ها و فرهنگ اقوام ایرانی و زندگی‌نامه‌ی ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوجوانان ایرانی در جشنواره پژوهش‌های رضوی شركت می‌كنند

دعبل

به نقل از روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، ویژگی‌ها و جنبه‌های اخلاق رضوی، سیره‌ی عملی(فردی، اجتماعی، سیاسی) امام رضا(ع)، علم و تجربیات علمی امام رضا(ع) (سیر? علمی)، امام رضا(ع) درمراسم، آیین‌ها و فرهنگ اقوام ایرانی و زندگی‌نامه‌ی امام رضا(ع) از جمله محورهای موضوعی پژوهش در این جشنواره است كه كانون استان تهران آن را برگزار می‌كند.

در حال حاضر به نوجوانان 12 تا 15 ساله و 15 تا 18 ساله علاقه‌مند به شركت در این جشنواره تا پایان خرداد فرصت داده شده است تا فرم  شركت در این جشنواره را به دبیرخانه ارسال كنند.

کتب منسوب به امام رضا(ع)

در این فرم علاوه بر مشخصات فردی باید به سوابق پژوهشی، موضوع و چكیده پژوهش به اندازه‌ی نیم صفحه A4  اشاره شود.

جشنواره‌ پژوهش‌های نوجوان رضوی یكی از 9 جشنواره‌ ایی است كه مسئولیت آن را كانون در قالب نهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع) برعهده گرفته است.

كانون استان تهران همچنین در وبلاگ این جشنواره با عنوان پژوهشگران نوجوان رضوی به نشانی www.thrpajuheshrazavi.blogfa.com  فراخوان و شیوه‌نامه كامل این فعالیت فرهنگی را در معرض دید مخاطبان قرار داده است .

جشنواره پژوهش‌های رضوی

در همین حال دبیرخانه نخستین جشنواره پژوهش‌های نوجوان رضوی اعلام كرده است كه پس از مرحله ارسال درخواست‌ها، شركت‌كنندگان تا 10 شهریور فرصت دارند كه آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه واقع در تهران خیابان حجاب، مركز آفرینش‌های فرهنگی، هنری، كانون استان تهران یا به نشانی رایانامه thr_pajuheshrazavi@kanoonparvaresh.com  ارسال كنند.

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان

ننظیم: نسرین صادقی