تبیان، دستیار زندگی
کاظمیان: فقط یک احوالپرسی ساده بود! فرودگاه بین المللی کیش خلوت تر از آن است که حضور شفیعی زاده به چشم نیاید. مدیرعامل استقلال که پرواز تیمش فاصله چندانی با پرواز پرسپولیسی ها ندارد البته زیاد به فکر بازیکنان خودی نیست. او چ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشنهاد نجومی استقلال اهواز و شفیعی زاده به شماره 9 پرسپولیس

کاظمیان: فقط یک احوالپرسی ساده بود!


فرودگاه بین المللی کیش خلوت تر از آن است که حضور شفیعی زاده به چشم نیاید.

مدیرعامل استقلال که پرواز تیمش فاصله چندانی با پرواز پرسپولیسی ها ندارد البته زیاد به فکر بازیکنان خودی نیست. او چشم می گرداند تا مهره مورد علاقه اش را در سالن پیدا کند. اتفاقی که زیاد طول نمی کشد تا چند دقیقه بعد همه شفیعی زاده و کاظمیان را روبه روی هم در یک گوشه از فرودگاه ببینند.

شفیعی زاده که فصل قبل تا پایان مهلت قانونی نقل و انتقالات با پیشنهاد مبالغ قابل توجه آخرین شانس های تیمش را برای جذب جواد کاظمیان امتحان می کرد، یکشنبه شب بار دیگر پیشنهاد جدید استقلال اهواز را در اختیار شماره 9 پرسپولیس گذاشت. رقم فوق العاده ای که در صورت عملی شدن می توان به عنوان بالاترین مبلغ پیشنهادی در فصل نقل و انتقالات مطرح شود.

پیشنهاد دوباره استقلال اهواز به کاظمیان در شرایطی مطرح می شود که او فصل گذشته علاوه بر رد پیشنهاد اهوازی ها به قرارداد 350 میلیونی صبا باتری هم پاسخ منفی داد. مساله ای که به احتمال بسیار زیاد این بار هم برای دومین مرتبه عملی می شود. کاظمیان بارها در صحبت هایش تاکید کرده به خاطر شرایط خاصی که دارد، ترجیح می دهد در تهران بماند و در این شرایط هم انتخاب اصلی غیر از پرسپولیس تیم دیگری نخواهد بود. هر چند خود او ترجیح می دهد هر گونه مذاکره با استقلال اهواز را تکذیب کند: «من هیچ مذاکره ای با استقلال اهواز نداشتم، صحبت هایم با علی شفیعی زاده هم فقط در حد یک احوالپرسی ساده بود!»

اظهاراتی که با توجه به احتمال ضعیف حضور کاظمیان در اهواز، کاملاً طبیعی به نظر می رسد. او در شرایط فعلی منتظر حضور در بازی های جام جهانی و امتحان شانس های اروپایی برای آینده است. در غیر این صورت شماره 9 پرسپولیس دوباره با همین پیراهن برای تیمش بازی می کند.