تبیان، دستیار زندگی
لیست آینده پرسپولیس پر از ستاره است هنوز لیگ برتر به پایان نرسیده، از حالا لیست هاى جورواجور تیم هاى مختلف كه اسامى سوپر استارها در آن به چشم مى خورد از سوژه هاى محافل فوتبالى شده است. در حالى كه پرسپولیس هیچ شانسى براى قهر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایى، پیشنهاد آرى هان به انصارى فرد

لیست آینده پرسپولیس پر از ستاره است


هنوز لیگ برتر به پایان نرسیده، از حالا لیست هاى جورواجور تیم هاى مختلف كه اسامى سوپر استارها در آن به چشم مى خورد از سوژه هاى محافل فوتبالى شده است.

در حالى كه پرسپولیس هیچ شانسى براى قهرمانى در لیگ برتر ندارد و كار سختى را نیز در جام حذفى پیش رو دارد، منتقدان ضعف اصلى پرسپولیس را نبود بازیكنان در حد پرسپولیس مى دانند و از حالا نسخه شفابخشى را براى پرسپولیس پیچیده اند.

البته آرى هان نیز به این موضوع واقف است و مى خواهد براى فصل آینده نفرات مطرح و كارآمدى را به جمع سرخپوشان اضافه كند.

در روزهاى اخیر هم نام رضا عنایتى، على سامره و حتى ایمان مبعلى بر سر زبان ها افتاد اما جدیدترین پیشنهادى كه آرى هان به مسؤولان باشگاه پرسپولیس و به ویژه محمدحسن انصارى فرد داده، مربوط به جذب على دایى كاپیتان تیم ملى و صباباترى است.

على دایى پس از آن جریانات عجیب و غریب در مواجهه با پروین و پروینى ها از پرسپولیس رفت، اگرچه معمولاً براى پوشیدن مجدد پیراهن پرسپولیس اظهارنظر صریح و قطعى نكرده اما قطعاً تمایل به حضور مجدد در جمع سرخپوشان دارد. دلایل علاقه دایى هم كاملاً مشخص است.

اول اینكه على پروین تا اطلاع ثانوى در پرسپولیس جایى ندارد. دوم اینكه دایى با توجه به فرا رسیدن روزهاى پایانى فوتبالش جایى را بهتر از پرسپولیس براى خود نمى داند و بالاخره اینكه دوستان نزدیك وى همچون افشین پیروانى از حالا خود را براى بازگشت به پرسپولیس آماده كرده اند. حالا باید تا پس از پایان لیگ و جام جهانى آلمان به انتظار نشست و دید آیا دایى به پرسپولیس باز خواهد گشت یا اینكه برنامه هاى جدیدى در سر كاپیتان تیم ملى است.

اینكه پرسپولیس در فصل بعد ستاره هایى چون دایى، عنایتى، سامره، مبعلى و جوانانى چون آشنا، بادامكى و چند چهره دیگر را به خدمت بگیرد، فصل دیدنى و پرحادثه اى را براى هواداران پرسپولیس رقم خواهد زد.

فصلى كه بیش از همه براى على دایى اهمیت هاى بسزایى دارد چون كاپیتان پرافتخار تیم ملى هنوز قهرمان لیگ ایران نشده است!