تبیان، دستیار زندگی
رییس سازمان تربیت بدنی گفت: فدراسیون های واقع در مجموعه ورزشی انقلاب با صلاحدید سازمان تا یك ماه آینده به ساختمانی مشترك منتقل می شوند تا هر یك از فدراسیون‌ها دارای فضاهای خوبی به لحاظ پیشبرد امور اداری خویش باشند. به نقل ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خریداری ساختمان جدیدی برای 7 فدراسیون ساكن در مجموعه انقلاب

رییس سازمان تربیت بدنی گفت: فدراسیون های واقع در مجموعه ورزشی انقلاب با صلاحدید سازمان تا یك ماه آینده به ساختمانی مشترك منتقل می شوند تا هر یك از فدراسیون‌ها دارای فضاهای خوبی به لحاظ پیشبرد امور اداری خویش باشند.

به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی، محمد علی‌آبادی در نشست مشترك عصر امروز خود با رؤسای فدراسیون‌های ساكن در مجموعه انقلاب كه در حضور معاونین سازمان برگزار شد، تاكید كرد: هیچ تمایزی بین فدراسیون‌ها و شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی نیست و به عنوان یك مجموعه در خدمت ورزش هستیم. بی‌شك شرایط حاضر هم اقتضاء می‌كند كه مجموعه را به بهترین شكل بگردانیم و تحقق این امر ایجاب می‌كند كه همه چیز در ورزش شفاف باشد تا مجموعه انقلاب نیز به عنوان یكی از زیرمجموعه‌های ورزش، روی پای خود به لحاظ درآمدی بایستد.

علی‌آبادی تاكید كرد: اعتقاد راسخ دارم كه فدراسیون‌ها بایستی به لحاظ تشكیلات اداری در جای مناسبی مستقر شوند. برای همین نیز سازمان به دنبال این است كه یك ساختمان خوب را برای فدراسیون‌های ساكن در مجموعه انقلاب خریداری كند تا این مجموعه از وضعیت فعلی خارج شود و 30 درصد درآمدهایش هرز نرود. به لحاظ حجم بالای عبور و مرور در مجموعه انقلاب، نمی‌توان به درستی ارباب‌رجوع را كنترل كرد؛ در حالی كه استفاده آنها از اماكن و امكانات مجموعه بایستی تابع ضوابطی خاص باشد.

رئیس سازمان تربیت‌ بدنی با تاكید بر اینكه در مجموعه انقلاب بایستی شرایط سالمی به لحاظ اخلاقی و فرهنگی پیش‌روی استفاده‌كنندگان قرار گیرد، گفت: بی‌شك سازمان ورزش هیچگونه بی‌اخلاقی و مسایل غیرفرهنگی را برنمی‌تابد و به دنبال این است كه كلیه اماكن ورزشی محیط‌های امنی برای آحاد مردم باشند.

علی‌آبادی تصریح كرد: جهت‌گیری كلی سازمان این است كه همه چیز به سمت فدراسیون‌ها و هیئت‌ها جهت یابد و به شرایطی برسیم كه هر یك از فدراسیون‌ها دارای فضاهای خوبی به لحاظ پیشبرد امور اداری خویش باشند.

وی در عین حال به شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی دستور داد كه زمین‌های تنیس و گلف مجموعه انقلاب را با قیمت‌های مناسب و دولتی، در اختیار فدراسیون‌های تنیس و گلف قرار دهند تا آنان نیز با صدور كارت برای استفاده‌كنندگان، با سیاست‌های كلی مجموعه انقلاب هماهنگ شوند.

علی‌آبادی با اشاره به اینكه مجموعه انقلاب بایستی به طور كامل در سال 85 از وجود فدراسیون‌ها تخلیه شود، به همدانلو (معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان) مأموریت داد كه با نظر شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی، یك ساختمان 20 واحدی خوب و مناسب را در هفته‌های آینده برای اسكان 7 فدراسیون ساكن در مجموعه انقلاب خریداری كند.

این گزارش حاكیست، رؤسای هفت فدراسیون ساكن در مجموعه انقلاب از تصمیم علی‌آبادی استقبال كرده و اعلام كردند كه سیاست سازمان در جهت عقد قرارداد با فدراسیون‌ها و شفاف‌سازی مالی كاملاً منطقی است.