تبیان، دستیار زندگی
روح‌الامینی در گفت‌وگو با فارس: فتنه‌گران خودخواه شهد حضور گسترده مردم در انتخابات 88 را به كام آنها تلخ كردند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حرفهای روح الامینی درباره فتنه 88


روح‌الامینی در گفت‌وگو با فارس:

فتنه‌گران خودخواه شهد حضور گسترده مردم در انتخابات 88 را به كام آنها تلخ كردند


روح الامینی

دبیركل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: حوادث فتنه 88 و تلاش‌های نابخردانه و خودخواهانه فتنه‌گران، طرح‌های پنهان و آشكار دشمنان خارجی و تبلیغات و تلاش‌های گسترده آنها شهد حضور گسترده و پرشمار مردم را به كام آنها تلخ كرد.

عبد‌الحسین روح‌الامینی دبیر‌كل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینكه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، انتخابات یكی از مهمترین جلوه‌های شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده است، اظهارداشت: به طور متوسط هر سال در كشور یك انتخابات وجود داشته كه در مقاطع گوناگون حیات سیاسی كشور پس از پیروزی انقلاب در سرنوشت كشور نقش مهمی داشته است.

وی بر همین اساس خالق اصلی حماسه‌ها را در همه ادوار عموم مردم كشور ‌دانست كه با شركت و حضور خود در انتخابات صرف نظر از اینكه به چه كسانی رأی می‌دهند، استقلال كشور را تضمین كرده‌اند.

دبیر‌كل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی انتخابات 22 خرداد 1388 و حضور 40 میلیونی مردم را یكی از نقاط اوج كشور دانست و یادآورشد: ملت ایران فارغ از تفاوت، اختلاف سلیقه‌ و نگرش‌ها در انتخابات شركت كرده و نسبت به دموكراسی‌های مطرح جهان بالاترین درصد حضور را داشتند.

گرچه حوادث فتنه 88 و تلاش‌های نابخردانه و خودخواهانه فتنه‌گران، طرح‌های پنهان و آشكار دشمنان خارجی و تبلیغات و تلاش‌های گسترده آنها شهد حضور گسترده و پرشمار مردم را به كام آنها تلخ كرد اما آحاد ملت در رویدادهای دوسال گذشته نشان دادند كه عهد اخوت با هیچ جریانی نبسته‌اند.

وی اضافه‌كرد: گرچه حوادث فتنه 88 و تلاش‌های نابخردانه و خودخواهانه فتنه‌گران، طرح‌های پنهان و آشكار دشمنان خارجی و تبلیغات و تلاش‌های گسترده آنها شهد حضور گسترده و پرشمار مردم را به كام آنها تلخ كرد اما آحاد ملت در رویدادهای دوسال گذشته نشان دادند كه عهد اخوت با هیچ جریانی نبسته‌اند.

روح‌الامینی با تأكید بر اینكه ملت ایران تداوم انقلاب و راه پرفروغ امام(ره) و رهبری، تحقق آرزوها و آمال شهیدان انقلاب، عزت و آبادانی كشور را مد نظر دارند، گفت: مردم جسارت‌ها، بی‌حرمتی‌ها، خودخواهی‌ها و غفلت‌های دشمن شادكن و كینه‌های قبیله‌ای داخلی و خارجی را برنمی‌تابند.

وی در خاتمه خاطر‌نشان‌كرد: همچون همیشه تاریخ پس از انقلاب، درس بزرگ و فراموش‌نشدنی حوادث دو سال گذشته، همراهی مردم و مقام معظم رهبری در جهت پیشرفت و تعالی كشور و حركت به سوی تحقق اهداف عالیه انقلاب است.

بخش سیاست تبیان


منبع:خبرگزاری فارس