تبیان، دستیار زندگی
مؤسسه تبیان روز گذشته پذیرای حجت الاسلام والمسلمین دارابی رئیس گروه برنامه ریزی و توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی (صدرا) سازمان تبلیغات اسلامی و همراهانش بود. در این جلسه که در دفتر مدیرعامل تبیان برگزار شد ابتدا از سوی حجت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدار مدیر عامل تبیان با مدیران مدارس صدرا


مؤسسه تبیان روز گذشته پذیرای حجت الاسلام والمسلمین دارابی رئیس گروه برنامه ریزی و توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی (صدرا) سازمان تبلیغات اسلامی و همراهانش بود.

در این جلسه که در دفتر مدیرعامل تبیان برگزار شد ابتدا از سوی حجت الاسلام دارابی گزارشی از فعالیت ، چگونگی شکل گیری و روند حرکتی مدارس صدرا ارایه شد که از نکات قابل توجه آن می توان به عضویت 450 نفر دانش آموز که توسط 206 استاد و کادر آموزشی در مقطع متوسطه در دو سطح دخترانه و پسرانه در 6 استان دراین مراکزآموزش می بینند ، اشاره نمود.

در ادامه این جلسه طرفین به بررسی همکاری و روش های تعامل متقابل با یکدیگر پرداختند که در نتیجه مقرر شد موسسه تبیان با اجرای طرح های فرهنگی و تبلیغاتی به حمایت از مدارس صدرا بپردازد . دکتر طالب پور نیز با مطلوب خواندن فعالیت این مدارس ، حمایت خود را از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی دانش آموزان این مدارس اعلام نمود و نقش چنین مدارسی را در بستر سازی عرصه فرهنگی و تربیتی دانش آموزان مفید توصیف کرد.

در این جلسه آقایان حسنی ، احمدی ، حیدری ، مرآتی ، و کاظم نیا از مدیران مدارس صدرا و بابایی ،مدیرروابط عمومی، و روحانی (سردبیر جدید سایت تبیان) و خانم عمادی مدیر مدرسه اینترنتی تبیان نیز حضور داشتند.

روابط عمومی موسسه تبیان