تبیان، دستیار زندگی
سایت اینترنتی « نشاط» با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ورزش دانش آموزی راه اندازی شد تازه ترین جدول رده بندی برترین تیم های جهان فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، روز چهارشنبه30اسفند تازه ترین جدول رده بندی برترین تیم ها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تازه ترین جدول رده بندی برترین تیم های جهان

فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، روز چهارشنبه30اسفند تازه ترین جدول رده بندی برترین تیم های فوتبال جهان را اعلام کرد که تیم ایران با کسب 627 امتیاز و دو پله صعود نسبت به ماه گذشته در رده سی و دوم این جدول جای گرفته است. تیم های کره جنوبی و ژاپن با کسب 668 و 648 امتیاز در رده های بیستم و بیست و چهارم ایستاده اند . با این حساب همچون ماه گذشته تیم ایران پس از کره جنوبی و ژاپن در مکان سوم برترین تیم های فوتبال قاره آسیا قرار گرفت. ایران در جدول اعلام شده در ماه ژانویه گذشته با کسب 627 امتیاز عنوان سی و چهارم برترین تیم های فوتبال جهان را به خود اختصاص داده بود. در تازه ترین جدول اعلام شده تیم برزیل با کسب 852 امتیاز در صدر ایستاده است و تیم های فرانسه و اسپانیا با 784 و 783 امتیاز در مکانهای دوم و سوم هستند .


سایت اینترنتی « نشاط» با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ورزش دانش آموزی راه اندازی شد

سایت اینترنتی « نشاط» ، وابسته به معاونت تربیت بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش و با هدف اطلاع رسانی اخبار ورویدادهای ورزش دانش آموزی راه اندازی شد.

این سایت با آدرس www.neshat.org از روز 21 بهمن سال جاری فعالیت آزمایشی خود را آغاز و تا اواخر اردیبهشت ماه به تدریج تکمیل می شود.

سایت« نشاط» شامل 11 بخش؛ معرفی معاونت، برنامه ها و طرح ها ، تحقیقات و مقالات، اخبار، ارتباط با مسوولین، آموزش، مراکز آموزشی، قوانین، سایر دفاتر، جستجو و نظر سنجی و کاربران می باشد که بخش اخبار آن فعال است .

دکتر نصر الله سجادی، هفته گذشته با اعلام خبر ، از راه اندازی سایت خبری« نشاط»، تصریح کرده بود: انعکاس نامطلوب اخبار و رویدادهای ورزش دانش آموزی، انزوای پایه و اساس ورزش را باعث شده است.