تبیان، دستیار زندگی
وزیر کشور گفت : حضور گسترده افراد ورزشی در انتخابات شورای شهر ، در صورتی که اهدافشان در راستای اداره امور شهر باشد مثبت خواهد بود . سید عبدالواحد موسوی لاری ، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا ، با بیان این که در انتخابات ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور افراد ورزشی در انتخابات شوراها ، با هدف اداره امور شهر ، مثبت است

وزیر کشور گفت : حضور گسترده افراد ورزشی در انتخابات شورای شهر ، در صورتی که اهدافشان در راستای اداره امور شهر باشد مثبت خواهد بود .سید عبدالواحد موسوی لاری ، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا ، با بیان این که در انتخابات شورای شهر هیچ گونه ممنوعیتی برای حضور اقشار جامعه وجود ندارد ، تصریح کرد : این امر مستلزم این است که ما به شوراها به عنوان یک نهاد مدنی که می خواهند برای اداره شهر ، تصمیم بگیرند نگاه کنیم ، بنابراین حضور چهره های فعال جامعه که نگاهشان صرفاً در جهت اداره امور شهر و شکوفایی جامعه است ، ضروری و به نفع کشور می باشد .

وزیر کشور افزود : با توجه به مسایل مختلفی که همواره در شهر گریبانگیر آن هستیم ، اهداف کاندیداها تنها نباید در یکسری مسائل خاص خلاصه شود و نگاهشان صرفاً معطوف به یک جهت دهی از پیش طراحی شده باشد ، بلکه باید برای اداره امور شهر تمام جوانب را در نظر بگیرند . موسوی لاری در پایان خاطر نشان ساخت : حضور و عملکرد پر رنگ و قوی افراد ورزشی در شوراهای شهر می تواند سکوی پرشی برای جامعه ورزش باشد .