تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام و المسلمین کروبی : مجلس تمام تلاش خود را برای برابری نیازها و امکانات ورزش به کار خواهد بست . مراسم قرعه کشی جوایز دومین دوره  همایش دو همگانی 110 ، عصر پنجشنبه1/12/81 ، با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم قرعه کشی جوایز همایش دوی 110

حجت الاسلام و المسلمین کروبی :

مجلس تمام تلاش خود را برای برابری نیازها و امکانات ورزش به کار خواهد بست .

مراسم قرعه کشی جوایز دومین دوره  همایش دو همگانی 110 ، عصر پنجشنبه1/12/81 ، با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی ، رئیس مجلس شورای اسلامی ، مهندس محسن مهرعلیزاده ، رئیس سازمان تربیت بدنی و جمعی از مسوولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر برگزار شد .

رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم ، از این عید به عنوان بزرگترین عید مسلمانان یاد کرد و گفت : در این روز پیامبر اسلام (ص) ، حضرت علی (ع) را که تمامی اسلام را فرا گرفته و در رفتار خود پیاده نموده بود، به جانشینی برگزید.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی ، تصریح کرد : اولین همایش ورزش همگانی در دهه  فجر سال گذشته انجام شد و امروز نیز در مراسم قرعه کشی دومین همایش دوی همگانی قرار داریم ، که امیدواریم این گونه حرکتها به مناسبتهای گوناگون ادامه یابد .

رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از مردم و مسوولان برای برگزاری همایش های ورزش همگانی خاطر نشان کرد : لازم است با استفاده از این فرصت ، تشکر خود را نسبت به مردم شریف ایران و تمامی دست اندرکاران ورزش کشور ، به خصوص مهندس مهر علیزاده که قدمهای موثری در عرصه  ورزش برداشته اند ، ابراز نمایم.

کروبی ادامه داد : از تمامی دست اندرکاران ورزش کشور خواستارم تا از نیروهای آماده و ارزشمند در صحنه  ورزش استفاده نمایند . وی در ادامه با بیان اینکه هنوزامکانات ما با نیازها برابری نمی کند ، افزود : ما به نوبه خود در مجلس و کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و دوستان دیگر در بخش های مختلف ورزش کشور تمام سعی خود را برای بهبود شرایط به کار می بریم .

پیش از سخنان رئیس مجلس ، مهندس محسن مهر علیزاده ، با تبریک عید سعید غدیر خم گفت :طی گذشت یک سال از برگزاری همایش دوی 110 در سال 80 ، تاکنون شاهد پنج همایش ورزش همگانی بوده ایم و امروز نیز با گردهمایی در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر ، درصدد هستیم اعتماد مردم به مسوولین را در همایش دوی 110 سال جاری ، جشن بگیریم .

وی ادامه داد:  با توجه به جوانی و فرهنگ بالای ایرانیان ، توانستیم با برگزاری همایش های ورزش همگانی، نتایج خوبی در جهت گسترش ورزش در کشور به دست آوردیم ، به طوری که در همایش دو و میدانی سال قبل حدود 20 هزار نفر شرکت کرده بودند و امسال با حضور چشمگیر مردم در همایش دوی 110 شاهد حضور 36 هزار نفری مردم کشورمان بودیم .

مهر علیزاده با اشاره به این که حضور چشمگیر مردم در همایش دوی 110 سال جاری ، بیانگر اعتماد مردم به مسوولین است ، خاطر نشان کرد : حضور چشم گیر مردم در همایش دوی 110 سال جاری ، ما را تشویق کرد تا در سالهای آتی و در مناسبتهای گوناگون به برگزاری چنین همایش هایی بپردازیم . همچنین با به وجود آوردن شرایط مناسب ، به حضور ملت ایران  و افکار آنان ، در عرصه  ورزش کمک کنیم .

رئیس سازمان تربیت بدنی در ادامه با اشاره به ورزش بانوان گفت : با توجه به وضعیت خاص بانوان ، نیاز حرکتی در بین آنها ضروری است و امیدواریم بتوانیم با رعایت تمامی جوانب ، شرایط هرچه بهتر ورزش بانوان را به وجود آوریم .

در پایان این مراسم و پس از انجام حرکات نمایشی و ورزشی توسط ورزشکاران رشته های ژیمناستیک ، فوتبال ، دوچرخه سواری و آکروباتیک ، مراسم قرعه کشی توسط حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی و مهندس مهرعلیزاده انجام شد ، که طی آن شماره 33669 نفر اول و برنده  یک دستگاه خودرو سپند، شماره 19952 ، نفر دوم و برنده یک میلیون تومان پول نقد و شماره 9397 نفر سوم و برنده  500 هزار تومان پول نقد شد .