تبیان، دستیار زندگی
دترین فیلم "عباس كیارستمی" همانند ساخته‌های پیشین این فیلمساز با فیلمنامه‌ای از خودش جلوی دوربین می‌رود. یکی از دست اندرکاران این پروژه گفت: هنوز هیچ كدام از عوامل فیلم ، به طور قطعی مشخص نیست و هم اکنون فیلم مرحله ی پیش تولی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کیارستمی و ژولیت بینوش


جدیدترین فیلم "عباس كیارستمی" همانند ساخته‌های پیشین این فیلمساز با فیلمنامه‌ای از خودش جلوی دوربین می‌رود.

یکی از دست اندرکاران این پروژه گفت: هنوز هیچ كدام از عوامل فیلم ، به طور قطعی مشخص نیست و هم اکنون فیلم مرحله ی پیش تولید خود را می گذراند .

وی با اشاره به اینکه حضور "ژولیت بینوش" بازیگر فرانسوی در ایران هیچ ارتباطی به فیلم عباس کیارستمی ندارد و فقط با دعوتی دوستانه به ایران آمده است تاکید کرد: هیچگاه قرار نبوده خانم بینوش در این فیلم نقش آفرینی داشته باشد.

وی افزود: همچنین این فیلم به دلیل اینکه پروانه ساخت ندارد هنوز کلید نخورده و تا کنون نیز فقط محمود كلاری به همراه كیارستمی برای انتخاب لوكیشن‌های این فیلم به شهرهایی همچون اصفهان و شیراز رفته اند.

همچنین بنابر اخبار رسیده این ساخته كیارستمی با ساخته‌های پیشین این فیلمساز تفاوت دارد حتی بازیگران حرفه‌ای قرار است جلوی دوربین بروند.

حضور "ژولیت بینوش" در ایران، نخستین بار در شامگاه سه شنبه، پانزدهم فروردین ماه در یک پایگاه اینترنتی هنری، اعلام شد و در فردای آن روز در برخی خبرگزاری ها و سپس مطبوعات کشور تایید گردید . همچنین در برخی از این خبرها گفته می شد این بازیگر مشهور سینمای جهان، قرار است ایفاگر نقش اصلی فیلم جدید كیارستمی باشد که به گفته ی دست اندرکاران پروژه نادرست اعلام شد.

در همین حال قرار است به زودی توسط انجمن بازیگران سینمای ایران با حضور این بازیگر سرشناس و برنده جایزه اسکار، نشستی برگزار شود.

جمشید گرگین سخنگوی انجمن بازیگران با تایید این خبر گفت:روز شنبه جلسه ای در این خصوص فیلم خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد با توجه به مدت حضور این بازیگر در ایران، برنامه ای را در خانه ی سینما یا موزه ی سینما برگزار کنیم.

لینکها:

پایان فیلمبرداری « فیلم بلیط» در كشور ایتالیا

كیارستمی: فیلم‌های آسیایی در حال ازدست دادن هویت خود هستند